Ga je weer goed opbouwen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:Blues![]()
![]()
![]()
Ik ben de halve avond bezig geweest met een sportschema voor de komende drie weken, maar het is gelukt hoor. Met hulp van AI, dat wel, ik kwam er echt niet goed uit zelf.
4/9 ga ik eens ff uitchecken. Rest vd 'rollen' ben ik al te oudquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie heeft zin om mee te doen (ik niet, maar ik had zoiets nog nooit gezien)
https://bluecirclecasting.nl/rollen/maxima
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
4/9 ga ik eens ff uitchecken. Rest vd 'rollen' ben ik al te oud
Krachttraining, hardlopen en fysio oefeningen heb ik elke week gedaan, maar niet elke week alles zo vaak als ik wilde. Deels door soms last en daardoor bewust geen hardlopen/kracht gedaan op een dag (want ik moest naar lijf luisteren ook wel van fysio), maar ook wel deels door geen schema en dus geen vastigheid/in mn systeem/stok achter deur en dan ineens is de week voorbij. En met 3x pw fysio oefeningen (5 stuks, drie setjes per stuk), 2x pw hardlopen en 2x pw krachttraining is het ook niet super makkelijk om tijdens de week maar te bedenken wanneer wat als ik ook nog rustdagen wil, zeker omdat het hardlopen zodanig veel energie kost dat ik daarna niet ook nog kan krachttrainen (wel fysio oefeningen).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je weer goed opbouwen?
Hoe is het met de enkel van @:sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Ik ben in de war nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Krachttraining, hardlopen en fysio oefeningen heb ik elke week gedaan, maar niet elke week alles zo vaak als ik wilde. Deels door soms last en daardoor bewust geen hardlopen/kracht gedaan op een dag (want ik moest naar lijf luisteren ook wel van fysio), maar ook wel deels door geen schema en dus geen vastigheid/in mn systeem/stok achter deur en dan ineens is de week voorbij. En met 3x pw fysio oefeningen (5 stuks, drie setjes per stuk), 2x pw hardlopen en 2x pw krachttraining is het ook niet super makkelijk om tijdens de week maar te bedenken wanneer wat als ik ook nog rustdagen wil, zeker omdat het hardlopen zodanig veel energie kost dat ik daarna niet ook nog kan krachttrainen (wel fysio oefeningen).
Dus daarom nu voor komende drie weken schema gemaakt. En als ergens dan alsnog wat geschrapt of verwisseld moet door last dan is dat oké, maar iig is er dan voor overige momenten wel iets om aan vast te houden. Morgen ga ik hardlopen en fysio oefeningen, zondag rust, maandag met PT kracht+fysio, dinsdag hardlopen, woensdag rust, donderdag hardlopen+fysio, vrijdag kracht, zaterdag rust, zondag fysio. De week erna zelfde, behalve dan maandag hardlopen en dinsdag kracht+fysio. De week daarna maandag fysio en dan even kijken of het schema aangepast moet of niet. Die dinsdag begint hockey weer, maar ik vermoed dat ik dan nog niet mee mag doen. Maar wie weet gaat het de komende twee weken heel goed en mag ik al wel wat kleins.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Krachttraining, hardlopen en fysio oefeningen heb ik elke week gedaan, maar niet elke week alles zo vaak als ik wilde. Deels door soms last en daardoor bewust geen hardlopen/kracht gedaan op een dag (want ik moest naar lijf luisteren ook wel van fysio), maar ook wel deels door geen schema en dus geen vastigheid/in mn systeem/stok achter deur en dan ineens is de week voorbij. En met 3x pw fysio oefeningen (5 stuks, drie setjes per stuk), 2x pw hardlopen en 2x pw krachttraining is het ook niet super makkelijk om tijdens de week maar te bedenken wanneer wat als ik ook nog rustdagen wil, zeker omdat het hardlopen zodanig veel energie kost dat ik daarna niet ook nog kan krachttrainen (wel fysio oefeningen).
Dus daarom nu voor komende drie weken schema gemaakt. En als ergens dan alsnog wat geschrapt of verwisseld moet door last dan is dat oké, maar iig is er dan voor overige momenten wel iets om aan vast te houden. Morgen ga ik hardlopen en fysio oefeningen, zondag rust, maandag met PT kracht+fysio, dinsdag hardlopen, woensdag rust, donderdag hardlopen+fysio, vrijdag kracht, zaterdag rust, zondag fysio. De week erna zelfde, behalve dan maandag hardlopen en dinsdag kracht+fysio. De week daarna maandag fysio en dan even kijken of het schema aangepast moet of niet. Die dinsdag begint hockey weer, maar ik vermoed dat ik dan nog niet mee mag doen. Maar wie weet gaat het de komende twee weken heel goed en mag ik al wel wat kleins.
In het algemeen of over iets uit mijn post?quote:
Goed bezig! Vervelend is dat zeg, hoe is het nu met je handen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Ik heb mijn sportschool/fysiopraktijk donderdag een mail gestuurd met de vraag of ze nog een plekje voor me hebben. Ik ben al heel lang niet geweest door de problemen met mijn handen maar ik voel me met de week minder sterk worden. Het is echt tijd voor meer actie.
Op naar een Oscar 😂quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:04 schreef Blues het volgende:
[..]
My god wat een vragenlijst!
Maar helemaal ingecheckt bij het castingbureau
Ik heb er nog dagelijks last van maar het gaat redelijk. Mijn leven staat nu alweer 2 jaar op een veel lager pitje dan ik eigenlijk wil maar daar is helaas weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
In het algemeen of over iets uit mijn post?
[..]
Goed bezig! Vervelend is dat zeg, hoe is het nu met je handen?
Wat een timingquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne Internationale kattendag allenhttps://en.wikipedia.org/wiki/International_Cat_Day
@:Christophe in het bijzonder
Dat klinkt wel echt heel vervelendquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb er nog dagelijks last van maar het gaat redelijk. Mijn leven staat nu alweer 2 jaar op een veel lager pitje dan ik eigenlijk wil maar daar is helaas weinig aan te doen.
Normale belasting zorgt voor overbelasting in mijn handen. Acceptabele belasting voor mijn handen zorgt voor onderbelasting van de rest. Het blijft een puzzel.
En hoe lang moet dat nou garen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:36 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben al flink bezig geweest; dit is de opbrengst:
[ afbeelding ]
Perziken van eigen boom in rum.
Enkel! Pijn is al een tijdje vrijwel steeds weg; zwelling werd nog wat anders; wat meer omhoog ook dik. Maar nu is ook dat volgens mij aan het afnemen. Raar hoor, een lijf. Nou ja, weet jij ook alles van. Wie niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga je weer goed opbouwen?
Hoe is het met de enkel van @:sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Minstens een week, maar ik heb geen ervaring met deze aanpak. Ik neem aan dat het na een paar maanden beter is en jaren houdbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |