abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221522724
Tssss @Blues wat een opmerking :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_221522739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:Blues ;( :{ :*

Ik ben de halve avond bezig geweest met een sportschema voor de komende drie weken, maar het is gelukt hoor. Met hulp van AI, dat wel, ik kwam er echt niet goed uit zelf.
Ga je weer goed opbouwen?

Hoe is het met de enkel van @sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Spoilers!
pi_221522766
Wie heeft zin om mee te doen (ik niet, maar ik had zoiets nog nooit gezien)

https://bluecirclecasting.nl/rollen/maxima
pi_221522798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie heeft zin om mee te doen (ik niet, maar ik had zoiets nog nooit gezien)

https://bluecirclecasting.nl/rollen/maxima
4/9 ga ik eens ff uitchecken. Rest vd 'rollen' ben ik al te oud :D
pi_221522826
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:08 schreef Blues het volgende:

[..]
4/9 ga ik eens ff uitchecken. Rest vd 'rollen' ben ik al te oud :D
:D Ben benieuwd
pi_221522832
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het met de enkel van @:sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Krachttraining, hardlopen en fysio oefeningen heb ik elke week gedaan, maar niet elke week alles zo vaak als ik wilde. Deels door soms last en daardoor bewust geen hardlopen/kracht gedaan op een dag (want ik moest naar lijf luisteren ook wel van fysio), maar ook wel deels door geen schema en dus geen vastigheid/in mn systeem/stok achter deur en dan ineens is de week voorbij. En met 3x pw fysio oefeningen (5 stuks, drie setjes per stuk), 2x pw hardlopen en 2x pw krachttraining is het ook niet super makkelijk om tijdens de week maar te bedenken wanneer wat als ik ook nog rustdagen wil, zeker omdat het hardlopen zodanig veel energie kost dat ik daarna niet ook nog kan krachttrainen (wel fysio oefeningen).

Dus daarom nu voor komende drie weken schema gemaakt. En als ergens dan alsnog wat geschrapt of verwisseld moet door last dan is dat oké, maar iig is er dan voor overige momenten wel iets om aan vast te houden. Morgen ga ik hardlopen en fysio oefeningen, zondag rust, maandag met PT kracht+fysio, dinsdag hardlopen, woensdag rust, donderdag hardlopen+fysio, vrijdag kracht, zaterdag rust, zondag fysio. De week erna zelfde, behalve dan maandag hardlopen en dinsdag kracht+fysio. De week daarna maandag fysio en dan even kijken of het schema aangepast moet of niet. Die dinsdag begint hockey weer, maar ik vermoed dat ik dan nog niet mee mag doen. Maar wie weet gaat het de komende twee weken heel goed en mag ik al wel wat kleins.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 07-08-2026 23:37:33 ]
pi_221522981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:

:D Ben benieuwd
My god wat een vragenlijst!
Maar helemaal ingecheckt bij het castingbureau :D
pi_221523022
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Krachttraining, hardlopen en fysio oefeningen heb ik elke week gedaan, maar niet elke week alles zo vaak als ik wilde. Deels door soms last en daardoor bewust geen hardlopen/kracht gedaan op een dag (want ik moest naar lijf luisteren ook wel van fysio), maar ook wel deels door geen schema en dus geen vastigheid/in mn systeem/stok achter deur en dan ineens is de week voorbij. En met 3x pw fysio oefeningen (5 stuks, drie setjes per stuk), 2x pw hardlopen en 2x pw krachttraining is het ook niet super makkelijk om tijdens de week maar te bedenken wanneer wat als ik ook nog rustdagen wil, zeker omdat het hardlopen zodanig veel energie kost dat ik daarna niet ook nog kan krachttrainen (wel fysio oefeningen).

Dus daarom nu voor komende drie weken schema gemaakt. En als ergens dan alsnog wat geschrapt of verwisseld moet door last dan is dat oké, maar iig is er dan voor overige momenten wel iets om aan vast te houden. Morgen ga ik hardlopen en fysio oefeningen, zondag rust, maandag met PT kracht+fysio, dinsdag hardlopen, woensdag rust, donderdag hardlopen+fysio, vrijdag kracht, zaterdag rust, zondag fysio. De week erna zelfde, behalve dan maandag hardlopen en dinsdag kracht+fysio. De week daarna maandag fysio en dan even kijken of het schema aangepast moet of niet. Die dinsdag begint hockey weer, maar ik vermoed dat ik dan nog niet mee mag doen. Maar wie weet gaat het de komende twee weken heel goed en mag ik al wel wat kleins.
Ik ben in de war nu
pi_221523026
Wij kijken de opgenomen film op de Belg: Boiling Point.
Wat een film _O_
pi_221523332
www.maptap.gg August 8
100🎯 99🎯 99🎯 85🎓 90👑
Final score: 922
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221523337
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit :Y

Ik heb mijn sportschool/fysiopraktijk donderdag een mail gestuurd met de vraag of ze nog een plekje voor me hebben. Ik ben al heel lang niet geweest door de problemen met mijn handen maar ik voel me met de week minder sterk worden. Het is echt tijd voor meer actie.
Spoilers!
pi_221523344
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 00:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben in de war nu
In het algemeen of over iets uit mijn post? ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ziet er goed uit :Y

Ik heb mijn sportschool/fysiopraktijk donderdag een mail gestuurd met de vraag of ze nog een plekje voor me hebben. Ik ben al heel lang niet geweest door de problemen met mijn handen maar ik voel me met de week minder sterk worden. Het is echt tijd voor meer actie.
Goed bezig! Vervelend is dat zeg, hoe is het nu met je handen?
pi_221523354
Ugh, door vakantie is mijn sport ook nul atm. Voor het eerst in anderhalf jaar oid.
Niet goed :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221523357
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 00:04 schreef Blues het volgende:

[..]
My god wat een vragenlijst!
Maar helemaal ingecheckt bij het castingbureau :D
Op naar een Oscar 😂
pi_221523376
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 08:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
In het algemeen of over iets uit mijn post? ;)
[..]
Goed bezig! Vervelend is dat zeg, hoe is het nu met je handen?
Ik heb er nog dagelijks last van maar het gaat redelijk. Mijn leven staat nu alweer 2 jaar op een veel lager pitje dan ik eigenlijk wil maar daar is helaas weinig aan te doen.

Normale belasting zorgt voor overbelasting in mijn handen. Acceptabele belasting voor mijn handen zorgt voor onderbelasting van de rest. Het blijft een puzzel.
Spoilers!
pi_221523399
Mogge

www.maptap.gg August 8
86🎓 92🏆 99🎯 73😂 96🔥
Final score: 883
Niet helemaal thuis on Mongolië
pi_221523417
Fijne Internationale kattendag allen *O* https://en.wikipedia.org/wiki/International_Cat_Day

@Cat-astrophe in het bijzonder :*
pi_221523449
@Blues ;( :( :X
Wel leuk van de casting! Ik heb bij een kennis van een vriend zo ooit in de kerkbanken gezeten! En als proevend publiek bij de Tsjechische masterchef :Y)

Eerste schok over verdwijning van poes lijkt voorbij en standje vakantie voorpret gaat langzaam weer aan. Ik ga er natuurlijk nog mee naar bed en sta ermee op maar vanacht ook weer de gebruikelijke dromen waarin ik alles wat op vakantie mis kan gaan doorleef :') En dat varieert van 'gewone' zaken als paspoort kwijt/vergeten tot hotels waarbij de kamers van plaats verwisselen of verdwijnen. Mijn gewone dromen net voor vakantie dus. En best goed geslapen, ook door O+ airco O+

Ik werd wakker bij een mail van het auto verhuurbedrijf: online check in. Meteen maar gedaan, inclusief onverwachte selfie van mijn slaap hoofd _O-

Nu online ingecheckt bij de accomodatie (die ook snel reageren op vragen) en voor de auto. En dat stelt wel gerust in een periode waarbij er nu verhalen opduiken van last minute annuleringen omdat de halve wereld komende week in Spanje zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221523465
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne Internationale kattendag allen *O* https://en.wikipedia.org/wiki/International_Cat_Day

@:Christophe in het bijzonder :*
Wat een timing :D
Ik hoop op kat-terugkom-dag *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221523693
Goedemorgen!

Ik ben al flink bezig geweest; dit is de opbrengst:

Perziken van eigen boom in rum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221523700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb er nog dagelijks last van maar het gaat redelijk. Mijn leven staat nu alweer 2 jaar op een veel lager pitje dan ik eigenlijk wil maar daar is helaas weinig aan te doen.

Normale belasting zorgt voor overbelasting in mijn handen. Acceptabele belasting voor mijn handen zorgt voor onderbelasting van de rest. Het blijft een puzzel.
Dat klinkt wel echt heel vervelend ;( en als een puzzel inderdaad. Is er dagelijkse belasting die je kunt doen die géén belasting geeft op je handen, of is dat lastig met de bezigheden die je juist graag doet? Dingen als tuinieren zijn natuurlijk per definitie belastend voor je handen, dat is wel echt klote. En een enorme puzzel inderdaad.
pi_221523702
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:36 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik ben al flink bezig geweest; dit is de opbrengst:
[ afbeelding ]

Perziken van eigen boom in rum.
En hoe lang moet dat nou garen? :)
pi_221523707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het met de enkel van @:sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Enkel! Pijn is al een tijdje vrijwel steeds weg; zwelling werd nog wat anders; wat meer omhoog ook dik. Maar nu is ook dat volgens mij aan het afnemen. Raar hoor, een lijf. Nou ja, weet jij ook alles van. Wie niet, eigenlijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221523739
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En hoe lang moet dat nou garen? :)
Minstens een week, maar ik heb geen ervaring met deze aanpak. Ik neem aan dat het na een paar maanden beter is en jaren houdbaar.

Vorig jaar voor het eerst zoveel perzik en toen heb ik er jam van gemaakt. In rum inmaken doe ik wel vaker met appels en pruimen, maar die droog ik dan eerst.
Deze perziken zijn zo vers de rum in gegaan. Volgende week in D'land meer rum kopen en dan wil ik wel ook nog proberen wat perzik te drogen, en misschien dan daar een deel weer van de rum in.
pi_221523743
Gedroogd trekt de rum er sneller in denk ik. Zou het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')