Die slaat zijn vrouw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Perez lijkt mij een bijzonder onaangename man.
Trapt haar in het gezicht om vervolgens te stellen dat ZIJ met haar hoofd naar zijn schoen bewoog.quote:
Na zondag ESPN zat Wilco van Schaik gister bij de Oranjezomer.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus
Is twee dagen Kenneth Perez bij ESPN niet ietwat 'veel'?
Sowieso, open Voetbalprimeur en je ziet wat voor verstikkende wals aan meningen over ons wordt uitgestort. Bijna ziekelijk.
Erg leukquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
We krijgen zo een nieuwe kitten.![]()
@:fetx @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:pisces @:onlogisch @:ggmm @:scrummie
Lief.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
@:fetx @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:pisces @:onlogisch @:ggmm @:scrummie
Leuk! Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
Ik heb Maximiliaan, Romulus, Els, Remus of Mus.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarschijnlijk zal hij Marc, Andre of Julian gaan heten.
Als het een zij is heb ik eigenlijk even geen idee.
Daar zie ik @maxi-mus niet voor aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uit wie zijn koker denk je dat Meadow en Tony kwamen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er vanuit dat z'n vriendin de naam bepaalt
Sherida!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is leuk bij zo’n brutale rooie kat.quote:
Kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:49 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat is leuk bij zo’n brutale rooie kat.![]()
Is het een gewone kat of een raskat?
Nee een 'gewone kat', dat waren de vorige ook. Bij mensen uit de buurt die op een boerderij wonen. Was een hele lieve vrouw die bood zelf aan om hem straks even te brengen. Ik heb liever geen raskat want ik wil katten wel buiten laten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:49 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dat is leuk bij zo’n brutale rooie kat.![]()
Is het een gewone kat of een raskat?
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |