Praktisch gezien wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar ik zou het nog een beter idee vinden als ze die enclaves teruggeven aan Marokko.
Ik ben meer voor het afzonderlijk beoordelen van situaties. Land wat eigenlijk helemaal niet aan jou toebehoord teruggeven? Ja. Heel je eigen land volbouwen met moskeeën en Islamitische scholen? Absoluut niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:36 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel.
Maar als ik het voor het zeggen, zou ik het niet doen. Principekwestie. Nooit toegeven aan de moslims.
Ook een natuurlijke grens weerhoudt ze niet. De meeste van de zogenaamde 'vluchtelingen' hier zijn ook de Middellandse Zee overgestoken. Het lijkt me veel effectiever om ze meteen terug te sturen naar deportatiehubs in Afrika. Dan lopen ze ineens het risico om ergens te belanden waar ze überhaupt niet willen zijn, wat de pull factor enorm zal doen afnemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar ik zou het nog een beter idee vinden als ze die exclaves teruggeven aan Marokko. Dan heb je weer een natuurlijke grens en ook die gesodemieter niet.
Dan gaan ze met boten vanaf daar richting Spanje. Ben je nog verder van huis.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar ik zou het nog een beter idee vinden als ze die exclaves teruggeven aan Marokko. Dan heb je weer een natuurlijke grens en ook die gesodemieter niet.
Daar ben ik ook enorme voorstander van. Alles beoordelen buiten Europa. Investeer daar maar in. Ben je ook van illegalen af.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook een natuurlijke grens weerhoudt ze niet. De meeste van de zogenaamde 'vluchtelingen' hier zijn ook de Middellandse Zee overgestoken. Het lijkt me veel effectiever om ze meteen terug te sturen naar deportatiehubs in Afrika. Dan lopen ze ineens het risico om ergens te belanden waar ze überhaupt niet willen zijn, wat de pull factor enorm zal doen afnemen.
Hoezo ben je dan verder van huis? Zij zijn dan verder van huis en dat is vervelend, want dan hebben ze een lange terugweg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan gaan ze met boten vanaf daar richting Spanje. Ben je nog verder van huis.
Die gaan niet allemaal terug, dat zie je nu al.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan verder van huis? Zij zijn dan verder van huis en dat is vervelend, want dan hebben ze een lange terugweg.
Daar hebben ze instanties voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gaan niet allemaal terug, dat zie je nu al.
En hoe gaat dat nu met al die instanties?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar hebben ze instanties voor.
Zijn druk bezig volgens mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En hoe gaat dat nu met al die instanties?
Wat is het nut van een neoliberale agenda wanneer de Europese volkeren als dusdanig ophouden te bestaan? Wat maakt het dan nog uit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
<nee>
Wat er nu gebeurt is precies hetzelfde, maar moeten we het van de VN vervangingsmigratie noemen. En de EU bonzen in Brussel laten het gebeuren. Niet uit raciale motieven, maar het zijn op termijn goedkope arbeidskrachten en tot die tijd dragen ze heel welgevallig bij aan het uithollen van sociale stelsels.
Past dat even mooi in hun neoliberale agenda…
Ik gil niet, maar veeg wel wat off-policy isquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
<nee>
Wat er nu gebeurt is precies hetzelfde, maar moeten we het van de VN vervangingsmigratie noemen. En de EU bonzen in Brussel laten het gebeuren. Niet uit raciale motieven, maar het zijn op termijn goedkope arbeidskrachten en tot die tijd dragen ze heel welgevallig bij aan het uithollen van sociale stelsels.
Past dat even mooi in hun neoliberale agenda…
Vooral opmerkelijk ook dat zodra migranten hier een kind weten te produceren ze absoluut nooit meer weg kunnen uit Nederland want geworteld, bij "kinderen" die vanuit Marokko 25 meter verderop Spanje weten te bereiken is dit blijkbaar geen probleem - kunnen gewoon rechtstreeks door naar West-Europa.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wel opmerkelijk trouwens dat die duizenden minderjarigen niet terug mogen worden gestuurd, daar zit Spanje dus nu mee opgescheept want volgens de 'regels' moeten die dus een speciale behandeling krijgen.
En men voelt hem al aankomen: die jongeren wil ook niet terug maar als springplank dienen voor de rest van de familie. Dit is dus weer de 'regels' gewoon genegeerd moeten worden, zet zulke jongeren gewoon het land uit.
DIt is omvolking in zijn puurste vorm. Zelfs criminelen en mensen die misdaden plegen worden richting Europa geholpen. Hou dan echt maar op met die hele EU. Dit continent is verloren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:25 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Sowieso is het al waanzin dat 'minderjarigen' die in Afrika over een hek gedumpt worden recht hebben tot in Nederland en Noorwegen te mogen immigreren, vervolgens hun familie mogen laten overkomen om huis en uitkering te ontvangen (terwijl hun ouders 5 km verderop in Marokko wonen), maar het zijn niet eens minderjarigen!
Dat is het ook. Want Polen en Hongarije willen het niet en je ziet dat er wat aan te doen is.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:26 schreef LXIV het volgende:
En waarom dan het tevens rare principe dat wij moeten bewijzen dat ze niet meerderjarig zijn?
Het is echt allemaal bedoeld om binnen 10 jaar Europa volkomen overspoeld te hebben met migranten. Mij maak je echt niet meer wijs dat dit een onopzettelijk natuurverschijnsel is waaraan niks te doen valt. Het is allemaal opzet.
Ja en wat is volgens hun de oplossing?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 01:52 schreef Alpha0 het volgende:
De NOS plaatst dit verhaal niet zomaar
Teleurstelling in plaats van taekwondo-droom voor Zoubeir na zes dagen in Ceuta
Dat kunnen degenen die dit een goed plan vinden je vast vertellen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is het nut van een neoliberale agenda wanneer de Europese volkeren als dusdanig ophouden te bestaan? Wat maakt het dan nog uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |