Inderdaad, nu gaat het er gewoon om wie het snelst drukt om een fout antwoord te geven, flauwekul.quote:
Ze moeten hier echt iets voor gaan bedenken, want dit verziekt het spel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, nu gaat het er gewoon om wie het snelst drukt om een fout antwoord te geven, flauwekul.
Dat Can en Milan niks overlegt het hebben. Althans zo lijkt het. Op zich ook wel te prijzen. Valantijne en Wesley zijn valsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Duurt ff voordat die doorheeft wat er gebeurt
Zeker te prijzen dat ze op zichzelf vertrouwen. Maar dat maakt valentijne en Wesley niet vals, wel gehaaid. Niks mis mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat Can en Milan niks overlegt het hebben. Althans zo lijkt het. Op zich ook wel te prijzen. Valantijne en Wesley zijn vals
Zo jammer dat mensen heel snel vergeten wat er daadwerkelijk is gebeurt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook. Leuk dat Anouk haar gevoelens eindelijk toe durft te geven aan Diederik. Denk overigens zeker niet dat die twee oud gaan worden met elkaar, maar is toch even een leuk uitstapje voor Anouk. Ik vermoed sterk dat, voordat ze deze loods instapte, ze ook al niet heel gelukkig was in haar relatie.
Inderdaad dat gelul dat haar relatie niet goed was bleek uit niets, ze was ook oprecht blij met haar bezoek.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:54 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Zo jammer dat mensen heel snel vergeten wat er daadwerkelijk is gebeurt.
Anouk die heel trots was op haar mannetje.
ook toen ze heel toxic reageerde op Krist ( omdat die aandacht kreeg van Noah), was t eerste wat ze schreeuwde
Ik heb een vriend, ik heb al een goede relatie van 6 jaar. Dus al dat gelul dat de relatie al niet lekker was is onzin.
Ze is gewoon als een blok gevallen op een loverboy/player die het wel leuk vond om een relatie te verpesten.
Het had geen probleem geweest als ze daar tegen Max eerlijk was geweest, maar ze blijft maar liegen. ze zou hem wel laten zien dat ze alleen maar vrienden zijn en Max het tegendeel bewijzen.
Ergo een walgelijk mens
Vind dit zo raar spelquote:
ja, moeten ze geweten hebben dat het zo gespeeld zou wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
De Regie had dit kunnen voorkomen, ze wisten dat dit een trend gaat worden
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:
De rest zit ook van verbazing met hun hoofd te schudden.
Dat zei ze gisteravond nietquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Nota bene Fab die zegt dat is ook het spel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |