quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die Trump nu tracht te herstellen.
Survival bias heet dat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh jazeker, met video en al
The Unvaccinated Face Death and Severe Illness This Winter, Biden Says
President Joe Biden warned that unvaccinated Americans face “a winter of severe illness and death” as he urged initial doses and booster shots amid a surge of coronavirus cases and the emergence of the omicron variant. Biden spoke at briefing on Thursday.
Stond verder ook op whitehouse site, maar ik leef nog!tot ongenoegen van velen hier.
Daar zijn de wappies wel goed in: selectief zinnen uit stukken halen en ze dan in je voordeel gebruiken. In dit geval spreek jij over een verklaring en spreekt Biden van een waarschuwing. Ik neem aan dat jij zelfs weet wat het verschil is?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh jazeker, met video en al
The Unvaccinated Face Death and Severe Illness This Winter, Biden Says
President Joe Biden warned that unvaccinated Americans face “a winter of severe illness and death” as he urged initial doses and booster shots amid a surge of coronavirus cases and the emergence of the omicron variant. Biden spoke at briefing on Thursday.
Stond verder ook op whitehouse site, maar ik leef nog!tot ongenoegen van velen hier.
Oh, wow.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ach als je gewoon modaal inkomen of daarboven hebt is er toch niets te klagen?
Hij meent het echt, hoor.quote:
quote:Amerikaanse media ventten het voorbije weekend breed uit dat het ayatollahregime veel noten op zijn zang heeft. Aanleiding was het Iraanse zespuntenpakket dat zaterdag wereldkundig was gemaakt
Daarin werd verkondigd dat de vrije doorvaart in de strategische zeestraat pas zal worden hersteld nadat de VS de zeeblokkade van Iraanse havens heeft opgeheven, zijn troepen uit de regio terugtrekt en miljarden dollars betaalt.
De Herman Cain award noemden we dat toen. Mooie tijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Survival bias heet dat.
Ik kan me nog de prikspijt herinneren: mensen die op hun ziekbed spijt hadden niet te zijn gevaccineerd.
In Nederland is nog een prominente antivaxxer overleden aan Covid.
Jr zult versteld staan van de domheid van Maga.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:46 schreef michaelmoore het volgende:
zouden er nu nog Amerikanen zijn die op Trump stemmen ??
[..]
Waarom niet (afgezien van dat het niet kan, maar ik neem aan zijn opvolger). Velen stemmen niet op Trump om Trump, maar omdat ze nooit van hun leven op Dems zullen stemmen. Wie er ook Republikens kandidaat is. En zijn approval rating is matig, maar zeker niet desastreus.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:46 schreef michaelmoore het volgende:
zouden er nu nog Amerikanen zijn die op Trump stemmen ??
Ja oesters , die vieze dingen, natte zuig slakken , bahquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:23 schreef Wantie het volgende:
Minder regelgeving is altijd goed
[ x ]
quote:AI-overzicht
Een Vibrio vulnificus infectie is een zeldzame maar zeer ernstige aandoening veroorzaakt door een bacterie die leeft in warm zout of brak water. Je kunt de bacterie oplopen via open wondjes in het water of door het eten van rauwe schaaldieren zoals oesters.
Oorzaken en Besmetting
Zwemmen of waden in warm kustwater met een open wond.
Eten van rauwe of onvoldoende gegaarde schelpdieren.
De bacterie groeit snel in warm zeewater (vooral in de zomermaanden).
Symptomen en Gevolgen
Wondinfectie: Snelle roodheid, heftige pijn, zwelling, blaren en afsterven van huid en weefsel (necrotiserende fasciitis).
Bloedvergiftiging (Sepsis): Koorts, koude rillingen, lage bloeddruk en blaren op de huid bij besmetting via voedsel.
ziet er uit als een eng filmpjequote:
Aliens is AI ??quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ziet er uit als een eng filmpje
We leven in een simulatiequote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Aliens is AI ??
Aliens will rule earth ?
We zullen maar niet vragen wat de crowd aan het roaren was. De laatste keren dat Trump roaring crowds ontmoette waren de geluiden niet bepaald positief.quote:
De grap is juist dat Trump denkt dat ze voor hem juichenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We zullen maar niet vragen wat de crowd aan het roaren was. De laatste keren dat Trump roaring crowds ontmoette waren de geluiden niet bepaald positief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |