Wie dan? Maak aub een keuze.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Of qua naam; Vennegoor of Hesselink
Dus nu krijgen ze er maar 20 kratten bier bij?quote:
Baas is toch helemaal niks johquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:09 schreef Ramboetan het volgende:
Zou wel even zuur zijn als Baas een bankspeler is dit seizoen. Dan vrees ik dat hij zo weg is.
Gewoon even een jaartje in de leer bij Daley en dan klaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:09 schreef Ramboetan het volgende:
Zou wel even zuur zijn als Baas een bankspeler is dit seizoen. Dan vrees ik dat hij zo weg is.
Alsof Blind alles kan spelenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gewoon even een jaartje in de leer bij Daley en dan klaar.
Het is geen Maldini, maar om iemand met een marktwaarde van 20 miljoen helemaal niks te noemen gaat wat ver. Ik vind het een prima speler voor Ajax.quote:
Vind het te licht.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het is geen Maldini, maar om iemand met een marktwaarde van 20 miljoen helemaal niks te noemen gaat wat ver. Ik vind het een prima speler voor Ajax.
Tot zijn pacemaker weer afgaatquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsof Blind alles kan spelen
Wijnaldem schoot er maar in daar vorig seizoenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Leonardo heeft de dozen nog om z'n schoenen
Ohja, maar een klein detail.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:32 schreef Black-Death het volgende:
Ja ja ja het is maar Shelbourne maartoch
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Het afronden van Leonardo begint wel een dingetje te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |