Dat is niet waar. En veel groter deel ontploft niet. Dat komt niet alleen door de munitie aan sich, maar ook wat het terecht komt (zachte grond, boomtoppen etc). Bovendien is een hoog blindgangerpercentage bijna universeel omdat het ook samenhangt met de veiligheid bij opslag en transport.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rus clusermunitie wordt gemaakt met een andere filosofie dan die van het westen.
Wij streven naar, als we het bv over de M26 hebben, naar een foutmarge van 0.
Dus: alles gaat af, niks blijft liggen.
Gaan ze ook niet doen dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in vredesnaam doen, als ze nog met Ukraine bezig zijn.
Welk gedeelte is niet waar?quote:
https://kyivindependent.c(...)ummit-with-zelensky/quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch neem ik aan?
Het gaat om de interpretatie van hun bevindingen zelf. Het is een -onderkend- scenario, dat is alles. MDECOA 3 of zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? want de Amerikaanse inlichtendienst moet je wel serieus nemen.
Ik leg uit hoe het zit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welk gedeelte is niet waar?
Dus wij streven niet naar munitie die alleen daar werkzaam is waar en wanneer wij het willen....?
Je kan ook kiezen om te antwoorden: "Ja, maar..."quote:
Om wat ik schreef nog te verduidelijken: Bij het ontwerp van munitie wordt een zekere veiligheid ingebakken. Dus aan een aantal voorwaarden moet voldaan zijn. Bijv bij een mortiergranaat: Het moet afgevuurd zijn, het moet een bepaalde afstand hebben afgelegd, het moet met een zekere klap op de juiste manier terecht gekomen zijn. Als één van die dingen niet gebeurd is, dan gaat het niet af. Dit is om te voorkomen dat wanneer in de munitiebunker een soldaat zo'n mortier laat vallen, de hele bunker ontploft.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen om te antwoorden: "Ja, maar..."
Maar je kiest ervaar om te zeggen: "Dat is niet waar".
Prima.
Maar leg dan maar eens haarfijn uit wat er dan precies 'niet waar' is.
En nee, zeggen dat je "het uitgelegd hebt" volstaat niet,
Ik wil van je horen, waar dat wat ik gezegd heb, "niet waar" is.
Ik wacht
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus wat ik zei was niet "onwaar."....?
Je schreef dit. Dit is dus niet waar. Een deel onontploft is inherent aan de manier waarop munitie bewust ontworpen is. Een deel blijft dus liggen en dat is ingecalculeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wij streven naar, als we het bv over de M26 hebben, naar een foutmarge van 0.
Dus: alles gaat af, niks blijft liggen.
Je hebt het over jezelf.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:11 schreef LXIV het volgende:
Het geeft niet dat je er geen verstand van hebt, maar doe nu niet alsof je het niet kunt begrijpen.
Zelfs de gemiddelde amateur in dit topic zal mijn uitleg kunnen volgen of verifieren bij Chatgpt..quote:
Ja, dat zal het vast zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:20 schreef LXIV het volgende:
Jij begrijpt er eigenlijk allemaal niks van
wikipedia is een buitenlandse agentquote:Op zondag 9 augustus 2026 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde amateur in dit topic zal mijn uitleg kunnen volgen of verifieren bij Chatgpt..
Jij begrijpt er eigenlijk allemaal niks van, maar vind het wel 'reuze interessant'. Dat zijn de ergste dilletanten. Daarom ben je ook zo vatbaar voor allerlei onzinnige beweringen en theorieen. Je mist de kennis om het juist te plaatsen. In jouw geval ben je in het Oekraine-kamp beland, maar je was net zo gemakkelijk voor de Russische propaganda gevallen. Je mist immers het vermogen om onderscheid te maken tussen de werkelijkheid en propaganda.
Doe liever eens wat moeite om je in te lezen, bijvoorbeeld op wikipedia. Dat is kwalitatief helemaal niet zo slecht. Maar je 'kennis' opbouwen met tiktok-filmpjes, vooral als je in de juiste bubble beland bent, helpt niet echt bij de juiste beeldvorming. Dat toon je telkens weer aan.
quote:AI-overzicht
Hoewel de Russische overheid Wikipedia niet officieel heeft bestempeld als 'buitenlandse agent', beschuldigt het Kremlin de website wel van het verspreiden van westerse desinformatie.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wikipedia is een buitenlandse agent
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |