Bahquote:
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te makenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
dacht ik al. lekker man vrouwquote:
maar zonder is het niet zo lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?
allemaal vragen
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder isquote:
De saus moet in de kroket.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
Oh dan ben ik een psychopaat zo te lezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
What the helly.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
Beetje overgegevenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
op desktop ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:33 schreef Ama het volgende:
Ja eigenlijk dacht ik het al maar dit is mobiel de snelste manier om te checken hehe.
Ja,maar dan kun je nog een preview doen, en dan kijken zonder het te posten..quote:
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.quote:
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |