Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Facebook bij jullie ook zo stront traag?Het is bijna onwerkbaar.
Ik heb even voor je gecheckt en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Facebook bij jullie ook zo stront traag?Het is bijna onwerkbaar.
klinkt vermoeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh17.817 stappen, inclusief 12,3km skeeleren
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even onder de douche staan
Als ze hem niet aan zou zetten zou Nizzie zeggen dat ze onder de douchekop ging staanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?
allemaal vragen
Netjes. Hier 28.229 stappen. Zonder skeeleren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh17.817 stappen, inclusief 12,3km skeeleren
Oh bijzonder. Bij mij echt al weken. Ik typ wat letters en een halve minuut later komen ze er staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gecheckt en het antwoord is nee.
browser cache legen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bijzonder. Bij mij echt al weken. Ik typ wat letters en een halve minuut later komen ze er staan.
Cookies al verwijderd, hielp niks.
Dát klinkt pas vermoeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt vermoeiend
ik heb gewoon 10 uur op mn benen gestaan en gelopen op werk
Woahquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netjes. Hier 28.229 stappen. Zonder skeeleren.
Bahquote:
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te makenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
dacht ik al. lekker man vrouwquote:
maar zonder is het niet zo lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?
allemaal vragen
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |