De saus moet in de kroket.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
Oh dan ben ik een psychopaat zo te lezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
What the helly.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
Beetje overgegevenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
op desktop ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:33 schreef Ama het volgende:
Ja eigenlijk dacht ik het al maar dit is mobiel de snelste manier om te checken hehe.
Ja,maar dan kun je nog een preview doen, en dan kijken zonder het te posten..quote:
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.quote:
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.quote:
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.
Mijn plant hoeft maar één keer per maand water. Die heb ik van de week nog even wat extra's gegeven omdat het hier een enorme sauna gaat worden de komende week, maar dat komt vast wel goed.
Eehm nee, jij snaait die mayo maar gewoon weg, neem ik de kroketjesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.
maar we hebben geen kroketjesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.
nee joh is zonde van het gewichtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingen
Dat was eigenlijk al geregeld allemaal, maar dit is wel fijner ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingen
Ik zit 7kg onder de limiet, kan er wel bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh is zonde van het gewicht
Wat teleurstellend weerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar we hebben geen kroketjes
of mayo
Die knul gaat net 1,5 week weg, die zal geen 23 kg aan bagage hebben, hoop ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh is zonde van het gewicht
Ligt eraan hoeveel de IJslandse weegt waarmee hij terugkomt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul gaat net 1,5 week weg, die zal geen 23 kg aan bagage hebben, hoop ik
mijn shampoo en conditioner koop ik in anderhalve litersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je dit ook tegen m'n vriendin zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook van die flessen shampoo van 700 mlquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn shampoo en conditioner koop ik in anderhalve litersdus ik neem wel een reisverpakking in de koffer
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendinquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je dit ook tegen m'n vriendin zeggen?
Dat zou apart zijn Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendin
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wel een onverwachte twist zijnquote:
Nou die is dus dood zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.
Mijn plant hoeft maar één keer per maand water. Die heb ik van de week nog even wat extra's gegeven omdat het hier een enorme sauna gaat worden de komende week, maar dat komt vast wel goed.
Ik heb gewoon 1 toilettas inclusief make-up, maar ik ben dan ook een lelijk mormel. Dat heeft soms z'n voordelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroeken
2 borstels
2 fohns
12 shirts
6 broeken
3 rokken
5 jurken
18 paar sokken
make up tas 1
make up tas 2
toilettas
douche spullen
handdoek voor de zekerheid
een extra boek voor als het saai is
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendin
I'll raise you that 3 times for a 4 night city tripquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroeken
2 borstels
2 fohns
12 shirts
6 broeken
3 rokken
5 jurken
18 paar sokken
make up tas 1
make up tas 2
toilettas
douche spullen
handdoek voor de zekerheid
een extra boek voor als het saai is
Ik geef mijn planten als ik op vakantie ben 3,5 week geen water, overleven ze ook elke keerquote:
Je kunt planten volgens mij ook niet vooruit bewateren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef mijn planten als ik op vakantie ben 3,5 week geen water, overleven ze ook elke keer
Nee dan gaat het lekker broeien en rotten bij de wortels, je kunt ze beter laten uitdrogenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt planten volgens mij ook niet vooruit bewateren.
Durf je dat zelf niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar iemand die knap is, heeft toch juist weinig/geen make-up nodig?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1 toilettas inclusief make-up, maar ik ben dan ook een lelijk mormel. Dat heeft soms z'n voordelen.
En daar zitten ook m'n douchespullen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |