Ik ga straks op de weegschaal staan om m'n koffer te wegen, ben wel benieuwd hoe veel er bij mij af gaatquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Ik kom altijd aan tijdens de vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Had op z'n minst roze nagellak verwachtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:14 schreef Ama het volgende:
Vandaag op het menu: tomatensoep en een paar van deze broodjes.
[ afbeelding ]
sooooooooooowquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Niet mijn probleem
Dichter bij dan Ivoorkustquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
[ afbeelding ]
Draag ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had op z'n minst roze nagellak verwacht
Oh. Ik heb soms het idee dat alle vrouwen nagellak dragen, behalve ikquote:
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom altijd aan tijdens de vakantie
Luie bigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:16 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft de vlieg in de woonkamer gespot. Daar is ook meteen alles mee gezegd.
Als ik op vakantie ga, is het ook meestal all inclusive chillenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.
Met kind op vakantie is vaak wel aankomen, beetje zwemmen, beetje vreten, beetje bier drinken.
420quote:
De mijne jaagt op helemaal niks in huisquote:
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
Ja, al een tijdjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?
De mijne ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
Ze knuffelt gelukkig wel nog heel graag, dus noujaquote:
Dat is hier niet het geval. Dan word ik gillend gek op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga, is het ook meestal all inclusive chillen
anaal inbrengenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Ahw, ik mag geen vuurwerk meenemen het vliegtuig in
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuisquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval. Dan word ik gillend gek op een gegeven moment.
Maar kan me voorstellen dat het voor anderen genieten is.
Snap ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuis
Teveel ijsjes en toetjes gegeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom altijd aan tijdens de vakantie
Ik bekijk altijd veul ouwe shit en ga naar musea en zoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuis
Wandelen in de bergen heb ik teveel met mijn ouders gedaan, dus dat haat ik. Gewoon wandelen doe ik thuis ook veel. Dus op vakantie alleen beetje lopen naar het centrum of in de omgeving, misschien 1 of 2 excursies, maar verder chillen
Denk dat het al dan niet hebben van (jonge) kinderen hier een hele grote rol in speelt. Ik heb zelf ook vrij weinig met all-in, ook al ben ik ermee opgegroeid, maar ik zie mezelf gewoon all-in nemen in een situatie met kleine koters.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wandelen in de bergen heb ik teveel met mijn ouders gedaan, dus dat haat ik. Gewoon wandelen doe ik thuis ook veel. Dus op vakantie alleen beetje lopen naar het centrum of in de omgeving, misschien 1 of 2 excursies, maar verder chillen
Niet eens, ben niet zo'n toetjesfan. Maar onbeperkt heel lekker eten, dan ga ik ook gewoon meer eten dan normaal. En voordat we kinderen hadden gingen we ook onbeperkt alcohol nuttigen, dat tikt ook aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teveel ijsjes en toetjes gegeten.
Dat doe ik wel op citytripsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bekijk altijd veul ouwe shit en ga naar musea en zo#bejaard Oh ja, en ik ga altijd alle foodmarkets en zo af
We hebben nog niet eens all inclusive gedaan sinds we kinderen hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het al dan niet hebben van (jonge) kinderen hier een hele grote rol in speelt. Ik heb zelf ook vrij weinig met all-in, ook al ben ik ermee opgegroeid, maar ik zie mezelf gewoon all-in nemen in een situatie met kleine koters.
Had het een beetje over chill-vakanties in het algemeenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens all inclusive gedaan sinds we kinderen hebben
Ja, okequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het een beetje over chill-vakanties in het algemeen
Ja rozijntjes zijn wel lekker op zich, maar niet om gelijk 2 kilo van in te slaanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef dud0r het volgende:
Tevens is de notenshop aanbieding vandaag maar meh @:ltvdk
dat zijn wel kinderlokkerhoeveelheden iddquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rozijntjes zijn wel lekker op zich, maar niet om gelijk 2 kilo van in te slaan
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achterquote:We informeren je over een beveiligingsincident bij CEVA Logistics, een logistieke partner waarmee bol samenwerkt voor de verwerking en bezorging van onze bestellingen.
Op 1 augustus heeft CEVA ons laten weten dat er een cyberaanval is geweest op hun systemen. Uit het onderzoek blijkt dat onbevoegden mogelijk toegang hebben gehad tot gegevens die CEVA verwerkt voor bestellingen vanuit één van de distributiecentra van bol.
Je ontvangt deze e-mail omdat jouw gegevens mogelijk onderdeel zijn van de informatie die tijdens deze cyberaanval is bekeken of gekopieerd.
We begrijpen dat dit bericht vragen of zorgen kan oproepen. Daarom leggen we hieronder uit wat er is gebeurd, welke gegevens mogelijk betrokken zijn en welke maatregelen CEVA en bol hebben genomen.
De bescherming van persoonsgegevens nemen we heel erg serieus. We doen er samen met CEVA alles aan om de gevolgen zoveel mogelijk te beperken.
Achquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achter
Als ze die dan ook gewoon eens een keertje gaan leverenquote:Het gaat om de volgende artikelen
...
Mad Max - 5 Films Collection (4K Ultra HD Blu-ray) (Limited Edition)
En ben je al Mad?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze die dan ook gewoon eens een keertje gaan leveren
Volgens mij hebben die nooit bij mij iets van Bol bezorgd..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |