Ik ga straks op de weegschaal staan om m'n koffer te wegen, ben wel benieuwd hoe veel er bij mij af gaatquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Ik kom altijd aan tijdens de vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Had op z'n minst roze nagellak verwachtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:14 schreef Ama het volgende:
Vandaag op het menu: tomatensoep en een paar van deze broodjes.
[ afbeelding ]
sooooooooooowquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Niet mijn probleem
Dichter bij dan Ivoorkustquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
[ afbeelding ]
Draag ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had op z'n minst roze nagellak verwacht
Oh. Ik heb soms het idee dat alle vrouwen nagellak dragen, behalve ikquote:
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom altijd aan tijdens de vakantie
Luie bigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:16 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft de vlieg in de woonkamer gespot. Daar is ook meteen alles mee gezegd.
Als ik op vakantie ga, is het ook meestal all inclusive chillenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.
Met kind op vakantie is vaak wel aankomen, beetje zwemmen, beetje vreten, beetje bier drinken.
420quote:
De mijne jaagt op helemaal niks in huisquote:
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
Ja, al een tijdjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?
De mijne ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |