abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:42:12 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221504394
quote:
Gewapende man aangehouden op golfcomplex Trump in Los Angeles

Op de Trump National Golf Course bij Los Angeles heeft de politie afgelopen weekend een man aangehouden die gewapend rondliep. Hij werd zondag al gearresteerd, maar het incident werd gisteren pas bekendgemaakt door de politie.

"Hoewel we nog bezig zijn met het onderzoek naar de motieven van deze persoon, zijn we blij dat hij nog voor het bezoek van de president is aangehouden," laat het Openbaar Ministerie in Californië weten in een verklaring.

Volgens het OM werd de 38-jarige man vorige week vrijdag al door agenten in burger gespot op het golfcomplex in Rancho Palos Verdes, enkele dagen voordat de Amerikaanse president daar een toespraak zou houden.

De man was volgens de agenten "de veiligheidsplanning" aan het bestuderen en maakte foto's en video's van het terrein. Zondag was hij er weer. Hij werd herkend door personeelsleden, die de agenten waarschuwden.

De man stapte op de agenten af en verklaarde dat hij in dienst was van het ministerie van Buitenlandse Zaken en ter plaatse was voor beveiligingstaken. Bij zijn arrestatie bleek dat hij een magazijn met zestien patronen op zak had. In zijn auto werden onder meer een geladen pistool, een verrekijker en een badge met de tekst "beveiligingsmedewerker" aangetroffen.

'Verontrustende verklaringen'
Bij een huiszoeking vond de politie meerdere wapens en een grote hoeveelheid munitie. Ook trof de politie notitieboekjes met "verontrustende verklaringen" aan.

De man is aangeklaagd voor een vuurwapenmisdrijf, het dragen van een niet-geregistreerd geweer. Daarop staat een gevangenisstraf van maximaal tien jaar. De Secret Service onderzoekt of de man een bedreiging vormde voor Trump, meldt CNN op basis van een anonieme bron. Er liep ook al een onderzoek tegen de verdachte in een andere stad vanwege diefstal.

Aanslagpoging bij golfcomplex
Iets minder dan twee maanden voor de presidentsverkiezingen van 2024 werd er ook al een man opgepakt bij een golfcomplex van Trump in Florida, die de presidentskandidaat wilde doodschieten. Hij heeft een levenslange gevangenisstraf gekregen, zonder kans op vervroegde vrijlating.

De 59-jarige Ryan Routh lag net buiten het hek met een semiautomatisch geweer in de bosjes. Trump was op dat moment op enkele honderden meters afstand aan het golfen.

https://nos.nl/artikel/26(...)trump-in-los-angeles
-------------------------

Beetje dom wel om de locatie te scouten als je volledig bewapend bent :') :')
pi_221504442
Allemaal de schuld van de linkse woke mass media die constant Trump in een zwart daglicht wil zetten.

Kijk nou wat er van komt. Dit soort debielen nemen die linkse debiele woke shit serieus en gaan gevaarlijke dingen doen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:48:42 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221504461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:46 schreef incel het volgende:
Allemaal de schuld van de linkse woke mass media die constant Trump in een zwart daglicht wil zetten.

Kijk nou wat er van komt. Dit soort debielen nemen die linkse debiele woke shit serieus en gaan gevaarlijke dingen doen.
Woke outlets zoals AP toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:50:10 #4
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221504485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
-------------------------

Beetje dom wel om de locatie te scouten als je volledig bewapend bent :') :')
Nog dommer is om alleen een magazijn met kogels bij je te hebben.
Doe dan of niets of inclusief wapen.

Zo is het alleen maar verdacht.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:51:52 #5
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221504508
Hoeveelste 'aanslag' is dit nou? 4e?
Al was die eerste wel een beetje verdacht..
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 09:53:53 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221504544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:46 schreef incel het volgende:

Deze man _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 09:58:56 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221504604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Deze man _O-
Waarom haal je zo'n haatpost niet weg?
pi_221504617
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik haat Trump helemaal niet? Vind het juist 1 van de betere presidenten.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 10:00:14 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221504622
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niet tegen de regels lijkt me

Gewoon mokerdom
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221504954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet tegen de regels lijkt me

Gewoon mokerdom
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:59 schreef incel het volgende:

[..]
Ik haat Trump helemaal niet? Vind het juist 1 van de betere presidenten.
Das wel duidelijk ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')