De Waardquote:
Die ook ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:45 schreef Regilio_ het volgende:
De Paredes van het Argentijnse elftal is geïdentificeerd.
Mwah, hij maakt wel een heel rare beweging ineens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit geen rood. Meer ongelukkig.
Eerder onbeholpen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij maakt wel een heel rare beweging ineens.
Geel is prima.
Dat excuus mag niet opgaan op dit niveau....quote:
Hij geeft nog een tweede hijs. Logische kaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit geen rood. Meer ongelukkig.
5 meterquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel afstand moeten ze houden? Ik vond dat ie best op afstand stond nog,
Yep,quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is best veel in de cirkel.
Argentijnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:13 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het publiek.
Het viel me op dat er wat zwarte danwel getinte spelers zijn, vraag me af hoe die bij hockey zijn gekomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:13 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het publiek.
Want?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het viel me op dat er wat zwarte danwel getinte spelers zijn, vraag me af hoe die bij hockey zijn gekomen?
We weten allemaal dat hockey voor een bepaald type mens is en hockeyclubs verkeren meestal in de betere kringenquote:
Dat WAS zo ja. Dat beeld is achterhaald.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We weten allemaal dat hockey voor een bepaald type mens is en hockeyclubs verkeren meestal in de betere kringen
Het percentage niet blanke Nederlanders is piepklein in hockey.
Nee joh, ik heb zelf gehockeyd. Wij hadden echt geen gasten uit de Bijlmer of west.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat WAS zo ja. Dat beeld is achterhaald.
Want die komen nooit uit elitaire gezinnen? Van de mensen die ik ooit heb gekend was degene die het meest bekakt een geadopteerde jongen uit Bangladesh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het viel me op dat er wat zwarte danwel getinte spelers zijn, vraag me af hoe die bij hockey zijn gekomen?
Die hadden wij ook niet, ondertussen zijn ze er wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb zelf gehockeyd. Wij hadden echt geen gasten uit de Bijlmer of west.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |