Laporte gaat toch helemaal geen Vuelta doen. Lekker een klassiek programma draaien met RenewiTour.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Brennan, WOUT en Laporte die alledrie op punt staan kan wel eens een hele vermakelijke rubriek gaan worden in de Vuelta. Helemaal met dit parcours en de matige tegenstand.
Volgens mij gaf hij onlangs in een interview aan dat het wel het plan was om de Vuelta te rijden na het missen van de Tour.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Laporte gaat toch helemaal geen Vuelta doen. Lekker een klassiek programma draaien met RenewiTour.
Kuss staat ook niet op de voorlopige lijst, maar tar aan graag hè willen starten. Dus de selectie zal nog wel wijzigen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij onlangs in een interview aan dat het wel het plan was om de Vuelta te rijden na het missen van de Tour.
Mes en Thibau!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:46 schreef Pistolero het volgende:
Brennan, WOUT en Laporte die alledrie op punt staan kan wel eens een hele vermakelijke rubriek gaan worden in de Vuelta. Helemaal met dit parcours en de matige tegenstand.
Thibau moet eerst de start maar eens zien te halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mes en Thibau!
En de onvermijdelijke Groves zal wel weer vanuit het niets opduiken.
Rafael Reis voor de proloog, al vrees ik dat Johansen wint. Tientonner Nych voor het AK. Benieuwd of Jesus David Pena nog leeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:Mani89
Naar wie moeten we kijken vanaf morgen in Portugal?
En Neves wellicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rafael Reis voor de proloog, al vrees ik dat Johansen wint. Tientonner Nych voor het AK. Benieuwd of Jesus David Pena nog leeft.
En dan was het Groningen toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:54 schreef Mykonos het volgende:
Blijkbaar is de keus voor het WK2032 Nederland of India.
Leuk om de renners live te kunnen spotten, maar een WK in India lijkt me toch een tikje bijzonderder, alleen wel benieuwd hoe ze uitkomen bij een land met 0 wielercultuur.
Ja, Groningen en Drenthe hadden samen de kandidatuur geloof ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan was het Groningen toch?
WK in Zeeland lijkt me veel grotere kans op een leuke wedstrijd
India heeft begin dit jaar wel voor het eerst een UCI-koers georganiseerd, de Pune Grand Tour. Dat was wel een succes qua publieke belangstelling in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:54 schreef Mykonos het volgende:
Blijkbaar is de keus voor het WK2032 Nederland of India.
Leuk om de renners live te kunnen spotten, maar een WK in India lijkt me toch een tikje bijzonderder, alleen wel benieuwd hoe ze uitkomen bij een land met 0 wielercultuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |