Shower ice! Als alternatief voor shower beer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in een koude douche en/of een flinke bak ijs
onder de koude douche terwijl je een flinke bak ijs eetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef drakin het volgende:
Ik heb zin in een koude douche en/of een flinke bak ijs
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onder de koude douche terwijl je een flinke bak ijs eet
Bijnaquote:
Het is gin tonic gewordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Shower ice! Als alternatief voor shower beer.
Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.quote:
Hou op schei uit. We zitten bij de Chinees, maar ik heb last van een hitte stress aanval. Zonde geld, maar ik krijg geen hap meer weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, was je woningbouw vereniging in een gulle bui? Het zal je een hoop rust geven. Toch ruim 3,5 maand extra de tijd, al zal dat sneller voorbij zijn dan je zou willen.
Zet een raampje open op een kier, dat scheelt een paar gradenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.
Nu ben gestoofd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker toen ik na werktijd in de auto stapte. Pffff. Hij gaf aan een buitentemperatuur van 35 graden, en binnenin was het misschien wel 50 graden.
Op een openbare parkeerplaats durf ik dat niet aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zet een raampje open op een kier, dat scheelt een paar graden
Zeker zonde..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou op schei uit. We zitten bij de Chinees, maar ik heb last van een hitte stress aanval. Zonde geld, maar ik krijg geen hap meer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |