Je bent zellufquote:
Vooruit... Ik moet toch werken morgen (dus teruggeven aan de maatschappij)quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:50 schreef drakin het volgende:
ZO ff de foon opladen om weer te kunnen nachtbolken
good luck with thatquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:50 schreef drakin het volgende:
ZO ff de foon opladen om weer te kunnen nachtbolken
Coulantquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:51 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Vooruit... Ik moet toch werken morgen (dus teruggeven aan de maatschappij)
Ik ook, wekker gaat vroegquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:51 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Vooruit... Ik moet toch werken morgen (dus teruggeven aan de maatschappij)
toevallig nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:54 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een betamax speler thuis?![]()
![]()
![]()
![]()
Net als afgelopen nacht, zodra ik er goed voor ga zitten vallen de oogleden ineens dichtquote:
Is dat wel besproken hier?quote:
Even kopje thee en dan samen die film kijkeh?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet
of bedoel je toch iets anders?
welke film?quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Even kopje thee en dan samen die film kijkeh?
Ik gun het degene die het minst zeurtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stacy's mom has got it going on.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:06 schreef pda1500 het volgende:
[..]Nah, niet mijn soort filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter rozen rumbonen en rode wijn![]()
Wat is dat met rozen, vind er niks aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
Nah, niet mijn soort film
Beter rozen rumbonen en rode wijn
Het ging over Koot en Biequote:Op maandag 3 augustus 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat met rozen, vind er niks aan.
Ahh jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Het ging over Koot en Bie
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |