Ik heb geen idee. Dat lijkt me alleen logisch als je ook meteen een aanbieding van een andere ploeg hebt liggen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je als renner ooit akkoord gaan met zo´n voorstel?
Ik denk niet dat er veel ploegen interesse zullen hebben in een afgedankt waterdragertje van Trek.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat lijkt me alleen logisch als je ook meteen een aanbieding van een andere ploeg hebt liggen.
Ik heb een tijdje terug geleden dat ze op deze manier van Otto Vergaerde willen afkomen, als ik me niet vergis.
Jij denkt dat Tommaso Dati niet komt?quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De ultieme Astanatransfer.
Heerlijk voorstel voor een renner als Skjelmose. Die ziet de bui ongetwijfeld al hangen. Dan een jaar lang dubbel salaris opstrijken. Schitterende bedrijfsvoering.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel ploegen interesse zullen hebben in een afgedankt waterdragertje van Trek.
Dan kunnen ze nog beter proberen om Skjelmose te verpatsen aan een andere ploeg als die daadwerkelijk weg wil(Visma, kijken we mee)
Wij wensen Grischa veel plezier op zijn eerste werkdag.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heerlijk voorstel voor een renner als Skjelmose. Die ziet de bui ongetwijfeld al hangen. Dan een jaar lang dubbel salaris opstrijken. Schitterende bedrijfsvoering.
Andy Schleck is een erkend zware drinkerquote:Op maandag 31 augustus 2026 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heerlijk voorstel voor een renner als Skjelmose. Die ziet de bui ongetwijfeld al hangen. Dan een jaar lang dubbel salaris opstrijken. Schitterende bedrijfsvoering.
Financieel allemaal moeilijk en lastig en dan overweeg je 2 mio te betalen voor Roglic als tranfersom, naast z'n salarisquote:
Marc Reefedquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:56 schreef eentweetje het volgende:
Visma | Lease a Bike verrast met de komst van Mark Donovan
Met Roy Curvers aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Na beloften Milan De Ceuster, Matteo Vanhuffel, Mees Vlot en Jurgen Zomermaand heeft Picnic PostNL ook Continental-renners Bert Bolle (VolkerWessels) en Jochem Kerckhaert (BEAT Cycling) een profcontract gegeven. Meerdere bronnen bevestigen dat aan Wielerflits. Bolle is neoprof en tekent daardoor voor minstens twee seizoenen. Hoe lang Kerckhaert vastligt is niet helemaal duidelijk.
Het zijn al aanwinst acht en negen voor het noodlijdende Nederlandse WorldTeam. Ook de transfers van Jules Hesters (Flanders-Baloise) en de Franse sprinter Paul Penhoët (Groupama-FDJ United) zijn rond. Een dezer dagen maakt het Nederlandse team die transfers wereldkundig. Daarnaast meldde de gerenommeerde Franse sportkrant l’Equipe onlangs dat ook Louka Lesueur de gelederen komt versterken. De 22-jarige clubrenner werd onlangs Frans kampioen onder de amateurrenners.
Met Bolle de volgende zeven magere jaren in.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Roy Curvers aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |