Gister een hele batch burrito's gemaakt voor avondeten en ontbijt/lunch (met verschillende vullingen). Ben alleen zo slim geweest om ze bij elkaar in de koelkast te leggen... Weet nu niet meer welke burrito welke vulling heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag nachos gemaakt als avondeten, maar het was voor mij oneetbaar pittig, dus ik heb alleen de tortillachips en gesmolten kaas er tussenuit gehaald om te eten.
Hoe gaat het verder met je? Mag je nog steeds in de binnendienst werken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn qua prijs vergelijkbaar met Uitgekookt
Redelijk. Het warme weer hakt er wel flink in..quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Mag je nog steeds in de binnendienst werken?
Ja... dit nummer wel.quote:
Weet je dan misschien ook in welke straat de foto is genomen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is overigens wel gewoon een prima cover
Dat komt altijd allemaal samen, dat zul je altijd zien. Dat warme weer hakt er inderdaad enorm in. Ook bij mij wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Het warme weer hakt er wel flink in..
Ik heb deze week (mede door een misverstand) niet op de sortering gezeten. Volgende week mag ik wel 2 keer
Ook een beetje balen dat mijn vaste begeleider vakantie heeft en de vaste vervangster nu thuis moet blijven vanwege iets met haar zoontje.
gisteren is er wel een vervangster geweest. Was wel prima, maar ja die kent mij nog niet en vise versa...
Er staat links boven New Yorker.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je dan misschien ook in welke straat de foto is genomen?
Ik gok W 34th streetquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke straat was het nu @:Melting
Geen idee. Maar jij vond de cover goed, dus ik dacht dat weet jij dan vast wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoelde dat het liedje een cover was... Ik had toen de cover van de single niet eens gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij vond de cover goed, dus ik dacht dat weet jij dan vast wel.
Op de hoek van 34th Street en 8th Avenue, bij Penn station.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ah.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het liedje een cover was... Ik had toen de cover van de single niet eens gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de hoek van 34th Street en 8th Avenue, bij Penn station.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
New Yorker hotel is vrij bekend en ik onthou soms locaties waar ik ben geweestquote:
Heb jij in dat hotel geslapen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
New Yorker hotel is vrij bekend en ik onthou soms locaties waar ik ben geweest
Was overigens niet helemaal op 8th, maar boeiuh
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef brother52 het volgende:
Ja, tijd om de kattenbakken te doen...
Nee, vorige keer dat ik in New York sliep was dat twee straten verder, 36th Street en ongeveer tussen 8th & 9th Avenue.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij in dat hotel geslapen?
Is dat hartje centrum?
Ja, ik heb ook een aantal van die nummers. Maar dit vond ik direct al wel leuk, geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van een nummer waar ik een gruwelijke hekel aan heb, naar een guilty pleasure![]()
Kan wel zien waarom ze het een pauwduif noemenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had toch verteld van die ene sierduif die ineens bij ons rondhing? Inmiddels heeft hij ook twee vriendjes meegenomen. Nog een capucijn duif en een witte pauwduif. Echt een heel raar beest is dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er nu wel achter waar ze vandaan komen. Achter ons woont een statushouder, een Iranese jongen. Hij woont wel in een bovenwoning, maar hij heeft een stuk van het gemeenteplantsoen gekapt en heeft daar kippen. Die kippen lopen ook de hele tijd los en moeten dan weer voor hun leven vrezen voor alle honden die los lopen in het park. Mijn buurvrouw heeft al een hekje gedoneerd, maar dat heeft hij niet gebruikt. En die duiven schijnen dus ook van hem te zijn en die laat hij dus ook los vliegen. En ik lees overal dat dit soort duiven snel een prooi worden van roofvogels omdat ze zo opvallend zijn. En ze zijn ook niet de meest handige duiven, dus die zijn echt niet snel weg bij gevaar. Ik geloof dat mijn buurvrouw opnieuw van plan was om een bezoekje aan hem te brengen dat het toch echt niet zo handig is dat hij al zijn dieren los laat.
Dat zijn wel bijzondere duiven inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik had toch verteld van die ene sierduif die ineens bij ons rondhing? Inmiddels heeft hij ook twee vriendjes meegenomen. Nog een capucijn duif en een witte pauwduif. Echt een heel raar beest is dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn er nu wel achter waar ze vandaan komen. Achter ons woont een statushouder, een Iranese jongen. Hij woont wel in een bovenwoning, maar hij heeft een stuk van het gemeenteplantsoen gekapt en heeft daar kippen. Die kippen lopen ook de hele tijd los en moeten dan weer voor hun leven vrezen voor alle honden die los lopen in het park. Mijn buurvrouw heeft al een hekje gedoneerd, maar dat heeft hij niet gebruikt. En die duiven schijnen dus ook van hem te zijn en die laat hij dus ook los vliegen. En ik lees overal dat dit soort duiven snel een prooi worden van roofvogels omdat ze zo opvallend zijn. En ze zijn ook niet de meest handige duiven, dus die zijn echt niet snel weg bij gevaar. Ik geloof dat mijn buurvrouw opnieuw van plan was om een bezoekje aan hem te brengen dat het toch echt niet zo handig is dat hij al zijn dieren los laat.
Succes en tot zaterdag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons een mooie slotsong![]()
We gaan zo de verrichtingen van Ajax bekijken.
Dank Melting. Fijne avond nog en tot zaterdag
Mooie vogelsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)y-of-lovers-zangeres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |