Met alle genoegenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Britney Spears - Hit me one more time
quote:
Ze heeft genoeg tikken van de molen gehadquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Britney Spears - Hit me one more time
Ja.... daarna heb ik 2 weken vakantie om bij te komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb net even met Melting overlegd dat ik donderdag 10 september mag draaien.
Oeh!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb net even met Melting overlegd dat ik donderdag 10 september mag draaien.
Wat bijzonder. Ik heb alleen een deel van 1 boek van mijn vader gelezen, over voornamelijk mijn opa, de andere boeken lijken me echt helemaal niks ( en hij gebruikt niet voor niks boekscout)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.
Heb hem even op mijn lijstje gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit is het boek trouwens: https://www.bol.com/nl/nl/p/mijn-verleden/9200000011134177/
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als mijn vader een boek zou schrijven, zouden ze 5 jaar bezig zijn om alle spelfouten er uit te halen...
Heb je de rest aan Symph over gelaten?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag nachos gemaakt als avondeten, maar het was voor mij oneetbaar pittig, dus ik heb alleen de tortillachips en gesmolten kaas er tussenuit gehaald om te eten.
Ik hou ook echt niet van te pittig. Dat overheerst dan voor mij alles. Zonde hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vandaag nachos gemaakt als avondeten, maar het was voor mij oneetbaar pittig, dus ik heb alleen de tortillachips en gesmolten kaas er tussenuit gehaald om te eten.
Sir, you cannot park there!quote:
Fijn hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag gelukkig eindelijk wat aangenamer qua temperatuur. Ik merkte dat ik meteen weer wat meer energie kreeg.
quote:
En het belangrijkste... was het lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb tegenwoordig weer zo;n (dure) maaltijdbezorgdienst ingeschakeld. Koken en opruimen kosten mij veel te veel energie, vooral doordeweeks. Wel prima hoor, vandaag iets met champignons aardappels en kerrie...
Ik hoorde laatst over een maaltijdbezorgdienst die ik helemaal niet eens zo duur vond, maar nu ben ik de naam alweer kwijt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb tegenwoordig weer zo;n (dure) maaltijdbezorgdienst ingeschakeld. Koken en opruimen kosten mij veel te veel energie, vooral doordeweeks. Wel prima hoor, vandaag iets met champignons aardappels en kerrie...
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En het belangrijkste... was het lekker?
Ik word de eerst komende drie maanden niet meer verkoudenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de rest aan Symph over gelaten?
Ik bestel bij Uitgekookt en thuysversquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst over een maaltijdbezorgdienst die ik helemaal niet eens zo duur vond, maar nu ben ik de naam alweer kwijt natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word de eerst komende drie maanden niet meer verkouden
Heeft AH niet nog van die stoommaaltijden? Dat hadden cliënten van mij, dat was destijds goedkoper dan Appetito.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft AH niet nog van die stoommaaltijden? Dat hadden cliënten van mij, dat was destijds goedkoper dan Appetito.
Kun je dat niet invriezen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...
De verse maaltijden ken ik niet, die van de Jumbo wel en die zijn zonder uitzondering allemaal heel viesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet altijd even lekker. Die Moussaka (2 voor 12/13 euro) vind ik wel lekker, maar niet om die iedere week te eten...
Thuysvers was het inderdaad. Dat vond ik op zich helemaal niet zo duur, zeker niet als je alleen bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bestel bij Uitgekookt en thuysvers
Die zijn qua prijs vergelijkbaar met Uitgekooktquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Thuysvers was het inderdaad. Dat vond ik op zich helemaal niet zo duur, zeker niet als je alleen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |