Ik las het. Daarom mijn vraag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want Jerney is overleden...
Dat ziet er heel intelligent uit…..quote:
+1quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had ik graag helemaal nooit gehoord
Hoog niveau hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ziet er heel intelligent uit…..
Welkom livelink.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Lieve help, waar val ik bij binnen?
De deur van Vout stond per ongeluk openquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Lieve help, waar val ik bij binnen?
Ik schat Vout wel hoger in.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De deur van Vout stond per ongeluk open
Bonsoir
Ik distantieer me graag van dit soort muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De deur van Vout stond per ongeluk open
Bonsoir
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schat Vout wel hoger in.
Melting eigenlijk ook
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Shania Twain- Man I Feel like a Woman
Schrijven is 1 ding. Maar of het ook nog kwalitatief iets is.....quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand gaat een kinderboek schrijven las ik vandaag. Wat is dat toch dat iedereen denkt dat een kinderboek schrijven wel iets is wat je even doet.
@Fogel ben je alweer terug uit Oostenrijk?quote:
Als ze er maar niet bij gaat zingenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand gaat een kinderboek schrijven las ik vandaag. Wat is dat toch dat iedereen denkt dat een kinderboek schrijven wel iets is wat je even doet.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken iemand die naar Shania Twain is vernoemd. Iemand anders vond dat een moeilijke naam (Shania dus) , dus noemde haar altijd Shanona. (of dat geen moeilijke naam is)
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrijven is 1 ding. Maar of het ook nog kwalitatief iets is.....
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond Shania zelf ook
Voel ik yodelmetal aankomen in mijn koekkoekklok?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
@:Fogel ben je alweer terug uit Oostenrijk?
Dat is inderdaad leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voel ik yodelmetal aankomen in mijn koekkoekklok?
Dat is leuk zeg….quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een boek geschreven ooit. Meerdere boeken wel, maar dat was vakliteratuur. Hij heeft ook een boek geschreven over zijn jeugd. En nu kreeg ik laatst een mailtje van de uitgever dat een andere schrijver een hoofdstuk van het boek van mijn vader over wil nemen in een verhalenbundel. Dat was nog eens leuk nieuws voor mijn vader. Ik was zo blij dat hij dat zelf nog mee mag maken.
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik mag vandaag niet draaien van Melting.
Zeg.... ik lees mee hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...
Gemeen van em, maar hij moet vast een keer een plaspauze...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik mag vandaag niet draaien van Melting.
Of dit...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even stiekem wat poeder in zijn drinken doen...
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk.
Maar beseft hij het ook nog?
Ik ken het ja. Mooi zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.
Tof!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toen ik het hem vertelde was hij echt heel trots en blij. Want zijn boek is gewoon uitgegeven bij Boekenplan, dat is zo'n uitgever die mensen helpt die boeken in eigen beheer uitgeven. Dus dat verwacht je niet echt dat dan door een professionele uitgever (Querido) wordt opgepakt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaya Con Dios - Heading for a fall
Nee hier ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:18 schreef Fogel het volgende:
De muziek is hier opeens weg. Is dat alleen bij mij?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:18 schreef Fogel het volgende:
Issie weer.
Vast Vout die wat moois klaar aan het zetten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |