Rare vraag en raar dat je die vraag ook meent te doen stellen. Immers die hele groep ziet alle anders-dan-zij-denkende mensen als de grote vijand. Zelfs speciale termen voor: Kuffar en haram. Die anderen moeten notabene onderworpen worden tot ze dood zijn, verjaagd zijn of op hun knieën de yizha betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Best wel grappig, Howard, want ik vraag mij dat dan weer omgekeerd af. Ben jij ooit beroofd door een moslim, is er iets gebeurd waarom jij die hele groep gelovigen ziet als een vijand?
Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Best wel grappig, Howard, want ik vraag mij dat dan weer omgekeerd af. Ben jij ooit beroofd door een moslim, is er iets gebeurd waarom jij die hele groep gelovigen ziet als een vijand?
Tegen wezens notabene, het zijn mensen, hoor. Met een ander geloof, als je die al hebt, dan die van jou, ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rare vraag en raar dat je die vraag ook meent te doen stellen. Immers die hele groep ziet alle anders-dan-zij-denkende mensen als de grote vijand. Zelfs speciale termen voor: Kuffar en haram. Die anderen moeten notabene onderworpen worden tot ze dood zijn, verjaagd zijn of op hun knieën de yizha betalen.
Tegen wezens met die mindset dien je van nature een afkeer van te hebben.
Politieke situatie en conflictBestuur: Marokko heeft feitelijk de leiding over ongeveer tachtig procent van het gebied sinds het vertrek van Spanje in 1975. Polisario: De Polisario-beweging vecht voor de onafhankelijkheid van de Sahrawi-bevolking en wordt gesteund door buurland Algerije. Verenigde Naties: De VN probeert al decennialang een oplossing te vinden. Steeds meer landen, waaronder Frankrijk, Spanje en Nederland, noemen het Marokkaanse autonomieplan een serieuze optie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat dat allemaal uit Western Sahara komt wat ze illegaal bezetten en de Sawahri daar tegen het genocidale aan aan het uitroeien zijn.
Oftewel onrechtmatig toegeëigend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Politieke situatie en conflictBestuur: Marokko heeft feitelijk de leiding over ongeveer tachtig procent van het gebied sinds het vertrek van Spanje in 1975. Polisario: De Polisario-beweging vecht voor de onafhankelijkheid van de Sahrawi-bevolking en wordt gesteund door buurland Algerije. Verenigde Naties: De VN probeert al decennialang een oplossing te vinden. Steeds meer landen, waaronder Frankrijk, Spanje en Nederland, noemen het Marokkaanse autonomieplan een serieuze optie.
Ik zie nu dat de Sahrawi ook een pallie vlaggetje hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit is een genocide die den Geitewollen Deugsok totaal niet boeit want kunstmest en geen Joden.
Daarvoor mogen ze die gekke miljardairskoning opknopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
Er zijn daar wel 72 jonge mensen verzopen, he, in hun fantasie gelovend dat Europa het walhalla is.
Die boeit dan geen ene reet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarvoor mogen ze die gekke miljardairskoning opknopen.
Inderdaad. Hoop dat ze de nabestaanden nog de rekening na sturen voor de gemaakte onkosten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Medelijden met deze verdronken vluchtelingen is exact hetzelfde als medelijden en begrip voor een overleden crimineel die omkomt bij een ramkraak.
Geheel voorspelbaar gevolg van een land proberen binnen te vallen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
Er zijn daar wel 72 jonge mensen verzopen, he, in hun fantasie gelovend dat Europa het walhalla is.
Oh, wist niet dat het soldaten waren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:58 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Geheel voorspelbaar gevolg van een land proberen binnen te vallen.
Ik zou met een paar duizend man willekeurig een niet-Westerse landsgrens proberen te bestormen, dan zul je zien hoe dit soort zaken in het grootste deel van de wereld gezien worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het soldaten waren.
https://apnews.com/articl(...)8258d7624907e45c1e7bquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:24 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik zou met een paar duizend man willekeurig een niet-Westerse landsgrens proberen te bestormen, dan zul je zien hoe dit soort zaken in het grootste deel van de wereld gezien worden.
Mijn goed/slecht radar werkt al jarenlang prima, hoor. Herken ophitsing en polariseren ook al decennia lang. Ontken helemaal niet het probleem van dit enorme asielaanvragers toestroom aan van met name jonge mannelijke gelukszoekers. Wat is jouw oplossing dan, nog hoger hek bouwen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je goed/slecht radar is defect joh.
Het beschermen van de bevolking tegen invasie is één van de weinige taken die een overheid legitimeren, het is echt een zeer recent fenomeen dat een bepaald deel van de bevolking dat ineens niet meer lijkt te snappen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 01:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mijn goed/slecht radar werkt al jarenlang prima, hoor. Herken ophitsing en polariseren ook al decennia lang. Ontken helemaal niet het probleem van dit enorme asielaanvragers toestroom aan van met name jonge mannelijke gelukszoekers. Wat is jouw oplossing dan, nog hoger hek bouwen?
Failliet continent, wat een beschamende vertoning.quote:verhoogde financiële steun aan Marokko als strategische partner, mits migratie niet als politiek drukmiddel wordt gebruikt.
Afrika is een slapende reus qua grondstoffen. Herkoloniseren die hap. Ik neem genoegen met Zuid Afrika.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 02:36 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Failliet continent, wat een beschamende vertoning.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 05:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Afrika is een slapende reus qua grondstoffen. Herkoloniseren die hap. Ik neem genoegen met Zuid Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |