Dat is wel een baas, lekker rovende zigeuners meppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:08 schreef Since2003 het volgende:
van Dutch Travel Maniac
Bekijk deze YouTube-video
De mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren, worden toch niet oud, lang kun jij hen dus niet dwars zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:47 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Haha nee grote uitkeringstrekkende vriend.
Ik ben rijk geboren en ik zal rijk blijven door uitvreters als jij steeds meer uit te persen
Maar wel heel langquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:33 schreef torentje het volgende:
[..]
De mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren, worden toch niet oud, lang kun jij hen dus niet dwars zitten.
Wanneer zijn er verkiezingen in Spanje? Want ik heb het idee dat die Sanchez met de grond gelijk gemaakt gaat worden.quote:
Ja, dat was wel duidelijk.. het enige antwoord daarop kan zijn dat Spanje die exclaves echt met militair geweld gaat verdedigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuws dat Marokko het gemunt heeft op de overname van Ceuta.
Als ze daarbij de steun van de NAVO inroepen kan ik me de reactie van de Amerikanen al levendig voorstellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dat was wel duidelijk.. het enige antwoord daarop kan zijn dat Spanje die exclaves echt met militair geweld gaat verdedigen.
Op NPO1 ook, alles onder de 18 is sowieso Spanje's verantwoordelijkheid tot hun 18e als ze zeggen zonder papa of mama daar aan te komen. Inclusief scholing, onderdak en vreten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:04 schreef theguyver het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
oh nee toch..
MaN MAN MAN ...Nos Jeugd journaal maakt er drama van!
knikker die kinderen ook terug de grens over AUB!!!
oh en comentaar staat uit verassend!
Ik zal maar de wijste zijn en het forum verlaten, omdat de mannen die rijk geboren zijn hier massaal de armen dwarszitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:22 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Maar wel heel lang
Sterke autorijdende mannen met veel luxe en geld
Op naar de gezinshereniging!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Op NPO1 ook, alles onder de 18 is sowieso Spanje's verantwoordelijkheid tot hun 18e als ze zeggen zonder papa of mama daar aan te komen. Inclusief scholing, onderdak en vreten.
Het is toch godsdgeklaagd.
Gewoon hard werken zodat je later ook een rijk man bent, succes ermee.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zal maar de wijste zijn en het forum verlaten, omdat de mannen die rijk geboren zijn hier massaal de armen dwarszitten.
Is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zal maar de wijste zijn en het forum verlaten, omdat de mannen die rijk geboren zijn hier massaal de armen dwarszitten.
Gratis tip: je wordt niet rijk door je geld weg te geven. Ook jij zal ooit een dikke bak bezitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Spanje is met zijn extreem linkse regering een gevaar voor zijn lidstaten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:56 schreef Aether het volgende:
Ceuta. 'Honderden alleenstaande minderjarige Marokkanen toch naar Spaanse vasteland', nog '3.000 tot 5.000' Marokkanen in stad
https://www.geenstijl.nl/5191331/ceuta
Het is in dit geval erg jammer dat het niet mogelijk is om Spanje uit de EU te trappen. Met zulke bondgenoten heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Spanje is met zijn extreem linkse regering een gevaar voor zijn lidstaten.
Wat zwak dit, je wordt aangevallen en gaat de aanvallers financieren en “helpen”.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De volgende invasie wordt al gepland.
En men blijft ons in dit topic maar wijsmaken dat dit niet zou gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:56 schreef Aether het volgende:
Ceuta. 'Honderden alleenstaande minderjarige Marokkanen toch naar Spaanse vasteland', nog '3.000 tot 5.000' Marokkanen in stad
https://www.geenstijl.nl/5191331/ceuta
Trump moet zijn hoerensmoel houden. Als die liever vriendjes is met die Afrikanen moet die dat vooral doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze daarbij de steun van de NAVO inroepen kan ik me de reactie van de Amerikanen al levendig voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |