Met de man van Marianne wil je dan weer niet sparrenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij sparren met Marianne van Leeuwen.
Portugal snap ik, bij Belgie gewoon knap gedaan, die moeten niet zeuren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daar denken ze in België en Portugal heel anders over en dat heeft een reden.
Bij België vinden ze dat bij de gouden generatie heeft verpest.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Portugal snap ik, bij Belgie gewoon knap gedaan, die moeten niet zeuren.
Gouden generatie is een marketingterm bedacht door een Belgisch marketingbureau, geen officiele internationale titel. Bizar dat veel mensen daar intrappen. Verder is die generatie vooral verpest door Wilmots, Martinez liet zien dat je met die spelers ook gedurfd kon spelen en heeft 2 toptoernooien gespeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bij België vinden ze dat bij de gouden generatie heeft verpest.
Wat ik vooral op hem tegen heb is dat hij veel te lang vasthoud aan spelers die allang over hun prime zijn. Dus dan zijn we nog niet af van spelers als Depay.
Om Depay natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:54 schreef 100Spokes het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar gaat hij het elftal om Kees Smit heen bouwen?
Dit, en waarschijnlijk mist hij ook het denkniveau. Wat nog erger is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:30 schreef NLGooner het volgende:
Maar aan de berichtgeving afgelopen weken merk je wel dat De Jong nog niet veel ervaring heeft in deze functie en dat is wel een beetje pijnlijk
Wat?! Wie zou daarover liegen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:27 schreef DrDentz het volgende:
Het is nepnieuws!
Advocaat van Martínez ontkent gesprekken met KNVB
Roberto Martínez heeft volgens zijn advocaat Jesse De Preter geen gesprekken gevoerd met de KNVB over het bondscoachschap bij Oranje. De Preter ontkrachtte de berichtgeving van De Telegraaf, die dinsdag meldde dat Nigel de Jong gesproken had met Martínez.
"Als Nigel de Jong belt, gaan we in gesprek", liet De Preter weten aan Voetbal International. "Traditioneel gaat de KNVB voor een Nederlandse coach en financieel vermoed ik dat de verwachtingen heel erg ver uit elkaar liggen. Ik zie niet in hoe dit een deal kan worden."
https://www.nu.nl/voetbal(...)rekken-met-knvb.html
Dat zou goed beleid betekenen, dat kennen ze niet bij de KNVB.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit had in het voorjaar al beklonken moeten zijn, of op z'n minst een shortlist met een paar serieuze kandidaten om dit direct na het WK te kunnen regelen.
Welke realistische optie zie je liever?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:22 schreef Slobeend het volgende:
Als Martinez bondscoach wordt ga ik geen wedstrijd van Oranje meer kijken.
Maar Van Gaal wil wel, dus als je hem benadert, en het mag van Truus, wordt het Van Gaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:27 schreef luxerobots het volgende:
Maar even advocaat van de duivel spelen.
Stel Slot, Bosz en Ten Hagh willen allemaal niet (waarschijnlijk is dit al prutswerk, en had je één van hen best kunnen strikken door eerder duidelijk te zijn als KNVB). Wat moet je dan?
Dan lijkt het me verstandig om daarna Van Gaal te benaderen. Volgens de laatste mediaberichten (van enige tijd terug), is hij niet benaderd. Misschien komt dat nog, maar misschien ook niet.
Maar stel Van Gaal wil ook niet. Welke opties zijn er dan nog over? Qua Nederlanders kom je dan wel op een lager niveau terecht, en traditioneel gezien nemen we geen buitenlandse coach.
Volgens Verweij kan dat niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Van Gaal wil wel, dus als je hem benadert, en het mag van Truus, wordt het Van Gaal.
De bond drong aan tot verdedigend voetbal en het niet in de kracht laten spelen van de topspelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:30 schreef NLGooner het volgende:
Tja wie heb je liever Martinez of Reiziger. Dan toch Martinez, heeft veel ervaring en speelde met Portugal misschien heel verdedigend maar misschien was dat wat de bond wilde?
Niet iedereen heeft dezelfde instelling als Nederland. Plus ze hebben het Spanje heel moeilijk gemaakt. Met België niet altijd even goede resultaten maar halve finale is niet slecht.
Maar aan de berichtgeving afgelopen weken merk je wel dat De Jong nog niet veel ervaring heeft in deze functie en dat is wel een beetje pijnlijk
Hoe kun je nou als de wereld toch voor je open ligt en je voor een buitenlander gaat voor Roberto fucking Martinez gaan? Dat zou zo ongeveer mijn laatste keuze zijn. Ze spelen met onze kloten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:22 schreef Slobeend het volgende:
Als Martinez bondscoach wordt ga ik geen wedstrijd van Oranje meer kijken.
Opvallend geluid: Louis van Gaal niet in beeld voor bondscoachschapquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Van Gaal wil wel, dus als je hem benadert, en het mag van Truus, wordt het Van Gaal.
Seedorf en De Jong kiezen voor Reiziger.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens Verweij kan dat niet.
https://www.voetbalprimeu(...)l-uit-te-leggen.html
Daar is een bondscoach ook helemaal niet verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met Reiziger gaan we weer 2 jaar kijken naar nul ontwikkeling in het Nederlandse voetbal. Erg onleuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |