Oeh, spannend, wat gaat kind daar doen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef sacha het volgende:
over 2 uur is mijn kind in New York!![]()
*trots kijkt*
Waarom niet terug rijden en die scooter weer terug zetten waar die vandaan kwam?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik sprak net een jongen die was op de fullmoon party. Een vriend van hem had gevraagd om een scooter die daar geparkeerd stond ergens naar toe te brengen, dus hij dacht de scooter te hebben gevonden. Omschrijving klopte , sleutel zat in de scooter dus hij reed er mee weg.
Na verloop van tijd merkte hij dat dat niet de juiste scooter was ....dus hij die scooter geparkeerd bij een 7/11 en de sleutel daar achter gelaten.
Berichtje op FB geplaatst met foto en gezegd dat de scooter daaar stond met excuses. Nu blijkt dus dat de scooter bij die 7/11 weg is gehaald maar dat sleutel nog in de winkel is en. nu word hij dus door de eigenaren van die scooter beschuldigt van dieftstal
ja dat dat heeft die idd niet gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet terug rijden en die scooter weer terug zetten waar die vandaan kwam?
Beetje raar om die scooter dan maar random ergens neer te zetten en de sleutels bij een supermarkt achterlaten.
Nee dat lees is. Maar dat is toch dom.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dat heeft die idd niet gedaan
wacht wat???? LOLquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik sprak net een jongen die was op de fullmoon party. Een vriend van hem had gevraagd om een scooter die daar geparkeerd stond ergens naar toe te brengen, dus hij dacht de scooter te hebben gevonden. Omschrijving klopte , sleutel zat in de scooter dus hij reed er mee weg.
Na verloop van tijd merkte hij dat dat niet de juiste scooter was ....dus hij die scooter geparkeerd bij een 7/11 en de sleutel daar achter gelaten.
Berichtje op FB geplaatst met foto en gezegd dat de scooter daaar stond met excuses. Nu blijkt dus dat de scooter bij die 7/11 weg is gehaald maar dat sleutel nog in de winkel is en. nu word hij dus door de eigenaren van die scooter beschuldigt van dieftstal
The Full Moon Party stands as Thailand's most iconic beach bash and one of the most famous beach parties worldwide. It happens monthly on Haad Rin Beach on Koh Phangan island, drawing thousands of travelers from all corners of the globe.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:14 schreef dud0r het volgende:
En wat is een fullmoonparty. dat klinkt als een slechte orgie
Die allemaal spullen tot zich nemen waar je rare dingen van gaat doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The Full Moon Party stands as Thailand's most iconic beach bash and one of the most famous beach parties worldwide. It happens monthly on Haad Rin Beach on Koh Phangan island, drawing thousands of travelers from all corners of the globe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In hoogseizoen komen er soms 40 duizend mensen op af
Dat zijn een hoop mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The Full Moon Party stands as Thailand's most iconic beach bash and one of the most famous beach parties worldwide. It happens monthly on Haad Rin Beach on Koh Phangan island, drawing thousands of travelers from all corners of the globe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In hoogseizoen komen er soms 40 duizend mensen op af
Dit inderdaad. Hoezo niet terug naar de plek waar hij 'm vandaan had en dan daar vervolgens de goede meenemen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet terug rijden en die scooter weer terug zetten waar die vandaan kwam?
Beetje raar om die scooter dan maar random ergens neer te zetten en de sleutels bij een supermarkt achterlaten.
straks zinkt het eiland door het gewicht van al die mensen!quote:
ben ik welles bang voorquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
straks zinkt het eiland door het gewicht van al die mensen!
Mijn vermoeden is dat er wat middelen in het spel zijn geweest waardoor helder nadenken geen optie meer was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hoezo niet terug naar de plek waar hij 'm vandaan had en dan daar vervolgens de goede meenemen?
Moeten ze niet te dicht bij de rand van het eiland feesten want dan klapt die straks om.quote:
Had die wel gecheckt of niet heel het zadelvak vol met drugs zat?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
kaplaarzen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De full body. Ik heb daar gewoon een normaal shirt met lange mouwen aan, dus het zijn waarschijnlijk het rokje en de hoge laarzen
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten ze niet te dicht bij de rand van het eiland feesten want dan klapt die straks om.
Well today in Fuck Around and Find Outtmquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
hij zei ook dat die eigenaren hadden gezegd dat de politie hem nu zoek. weet nie of dat waar isquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well today in Fuck Around and Find Outtm![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?
3 miljoen miljard achtbanen op een road trip van 20 dagenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, spannend, wat gaat kind daar doen?
Dat is ongeveer een kwart microseconde per zes miljoen achtbanen. Hopelijk heeft hij een VIP pasjequote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
3 miljoen miljard achtbanen op een road trip van 20 dagen
Wat voeren jullie die grote schildpad eigenlijk waar dat eiland op gebouwd is dat die netjes blijft liggen daar?quote:
Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De full body. Ik heb daar gewoon een normaal shirt met lange mouwen aan, dus het zijn waarschijnlijk het rokje en de hoge laarzen
En wat erbij?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voeren jullie die grote schildpad eigenlijk waar dat eiland op gebouwd is dat die netjes blijft liggen daar?
nee, wel Snelle Jellesquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een kwart microseconde per zes miljoen achtbanen. Hopelijk heeft hij een VIP pasje
min rif meer als ik politie was dan was jij de eerste die ik zou ondervragen, je weet er blijkbaar nogal veel van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zei ook dat die eigenaren hadden gezegd dat de politie hem nu zoek. weet nie of dat waar is
Die eigenaren staan in hun recht om aangifte te doen natuurlijk. What by Odin's beard was he thinking om die scooter met sleutel en al zomaar ergens te dumpen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zei ook dat die eigenaren hadden gezegd dat de politie hem nu zoek. weet nie of dat waar is
Buurmeisjequote:
Wel prima. Gesloopt nuquote:
Ik heb die in Ecuador 3x beklommen. Was tof en koud.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Kak, de vulkaan met de lastige naam is ook een gletsjer
Nou, daar gaan m'n plannen. Misschien is er nog een kleinere vulkaan ergens zodat ik in ieder geval kan zeggen dat ik een vulkaan heb beklommen.
Lekker rustig aan doen nuquote:
misschien paniek? Geen ideequote:Op maandag 3 augustus 2026 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die eigenaren staan in hun recht om aangifte te doen natuurlijk. What by Odin's beard was he thinking om die scooter met sleutel en al zomaar ergens te dumpen?
Hallo balletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |