Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze paren en het grut gaat naar zoet/brak water (de glasaal)
Do what you love, love what you do!![]()
Zo is dat Kree, laat ze maar kletsen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.![]()
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat paling niet wordt gevangen in zee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat je niet perse aan zee hoeft te wonen om paling te willen eten. Ook niet aan de Saragossazee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat je niet perse aan zee hoeft te wonen om paling te willen eten. Ook niet aan de Saragossazee.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nevermind.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.Jij woont daar ik niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
tis toch heerlijk, en zeg maar uit de rook oven. een vette paling.
Gemaakt in brokstukjes waar het bij wijze van vet van de vis zichzelf nog afdruk[t.
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.Do what you love, love what you do!![]()
Makreel niet, mijn moeder was er wel gek op. Had zelf liever een scholletje of lekkerbek. Of paling dus.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
zeg maar ik hou ervan. gerookte paling en makreel.![]()
ja dat is gebakken dan, ook fan van. maar ook deze gerookte hoor. Ik hou er wel van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Makreel niet, mijn moeder was er wel gek op. Had zelf liever een scholletje of lekkerbek. Of paling dus.Do what you love, love what you do!![]()
tis mss beetje smaak wel die je moet hebben. en is anders door heel NL hoe ze ervan denken.
Voor mij. naja mee opgegroeid. net als rauwe nieuwe haring enzo. Heerlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar die komen niet uit de Noordzee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef kree het volgende:
Gemaakt in brokstukjes waar het bij wijze van vet van de vis zichzelf nog afdruk[t.
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.
Als het maar vers is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is gebakken dan, ook fan van. maar ook deze gerookte hoor. Ik hou er wel van.![]()
![]()
Zeker weten, zo zacht als boter op de tongquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:56 schreef kree het volgende:
tis mss beetje smaak wel die je moet hebben. en is anders door heel NL hoe ze ervan denken.
Voor mij. naja mee opgegroeid. net als rauwe nieuwe haring enzo. Heerlijk![]()
![]()
We haalde gerookte makreel van het strand in oliedrums gerookt en dan waren ze warm, dat mag allemaal niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef kree het volgende:
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.Iedereen is een kutlultrut
quote:
idd. was wel beste.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
We haalde gerookte makreel van het strand in oliedrums gerookt en dan waren ze warm, dat mag allemaal niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Geen vis eten, is slecht voor je.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja super vers zo uit zee hop in de rook, zo lekker heb ik ze niet meer gegeten.quote:Iedereen is een kutlultrut
Voor mij in ieder geval. Allergiequote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
heerlijk iddquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja super vers zo uit zee hop in de rook, zo lekker heb ik ze niet meer gegeten.Do what you love, love what you do!![]()
aha is ander verhaal, verder is vette vis volgens mij wel goed voor je.quote:
omega shit zooi enzo etcDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: