Oh die was ik nog vergetenquote:
Qua breedte gaat het dan wel weer goed. Deze drie hadden ook zomaar anderen kunnen zijn qua tijden. Denk dat er wel 8-10 mannen zijn nu die onder de 50 seconden kunnen zwemmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:08 schreef TheVulture het volgende:
100m jonkies van Team NL komen wel tekort in dit veld. Toch jammer dat we op de vrije slag zo matig zijn
DQ voor Italiequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:57 schreef DeLuna het volgende:
4x100m wisselslag mixed
Maaike de Waard 1.00.33
Koen de Groot 59.64
Tessa Giele 58.62
Sean Niewold 48.09
4e in de serie 3:46.68
Onbeperkt wisselen wel? Of mag je zoals bij atletiek bij de mixed maar 1 wissel doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:07 schreef DeLuna het volgende:
Als 7e door. Ik ben wel benieuwd wie er gewisseld gaan worden. De Groot voor Corbeau? Steenbergen erin?
Steenbergen gaat wel meedoen, dan kan Niewold naar vlinder. Of Marrit op rug i.p.v. De Waard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:07 schreef DeLuna het volgende:
Als 7e door. Ik ben wel benieuwd wie er gewisseld gaan worden. De Groot voor Corbeau? Steenbergen erin?
Corbeau zal ook wel meedoen neem ik aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Steenbergen gaat wel meedoen, dan kan Niewold naar vlinder. Of Marrit op rug i.p.v. De Waard.
Weet even niet hoeveel je kan wisselen, maar het sterkste team is denk ik Steenbergen op rug, Corbeau op school, Niewold op vlinder en Van Wijk op vrij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Corbeau zal ook wel meedoen neem ik aan
quote:EURO 3.4.3
The composition of a relay team may be changed between heats and finals of an event.
Je kan het hele team gewoon vervangen volgensmij dus dit lijkt me dan de beste optiequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet even niet hoeveel je kan wisselen, maar het sterkste team is denk ik Steenbergen op rug, Corbeau op school, Niewold op vlinder en Van Wijk op vrij.
Bedoel je bij het baantjes trekken of ook bij de andere onderdelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:31 schreef superniger het volgende:
Hoeveel medailles hebben WE al gepakt?
4e is ook mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Het wordt De Waard, Corbeau, Niewold, Steenbergen
Dat is de nieuwe variant op plotseling Engels commentaar bij het wielrennen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hoor ik Engels kommentaar op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |