Dat hoop ik ook voor jou.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je had nog wel meer mogen hebben imho maar ja
toooooooooooooooooooooooooooooomorrowwwwquote:
Kappen nu.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is er niks in de policy dat het gekleuter over 'janken' zoals kleine kinderen praten benoemt?
Je moet iets verder denken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dan zijn we een goed stelletje als we zo gelijkdenken
niet van die moeilijke dingen vragen hoorquote:
Ik vroeg nietsquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet van die moeilijke dingen vragen hoor
dan mijn welgemeende excusesquote:
Denk wel dat die er goed tussen had gepast, in dit groepje DTS'ers. Altijd positief, lief, goede connecties met de Ultieme Admin, beetje water in wijn veranderen als er iemand zonder zit. Topaanvulling!quote:
Lekker pik!quote:
Puzz is niet van de alcoholquote:
Gewoon kappen met klieren. Bolk mee, post op een gezellige manier mee en anders meld ik je inderdaad op het hoofdkantoor.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Goede statement voordat je stopt met modereren, man man man, wat een macht
quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon kappen met klieren. Bolk mee, post op een gezellige manier mee en anders meld ik je inderdaad op het hoofdkantoor.
Wat zijn jouw hobbies?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, je houdt dus niet van seks. Hobbies dan?
Wat erg, ik kan me deze reclame herinnerenquote:
Neenee, mijn pik nietquote:
Oh okay.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gamen, schaken, huishouden, tennis
Altijdquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neenee, mijn pik niet
Wil je ook een GT? (Ik verwacht ja, gezien je post onlangs)
Dan heb ik hier nog een hele stapel hobby voor je liggenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gamen, schaken, huishouden, tennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |