Ons allemaal hier wegjagenquote:
'k zou je willen vragenquote:
Wanneer is iemand volgens jou meedogenloos?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:28 schreef Masberum het volgende:
Ik ben net zo meedogenloos als jullie zijn
verbeter de wereld begin zelfquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef Masberum het volgende:
Als anderen mij een minipuntje gunnen dan gun ik hen een punt
Doe je er ook 1 voor mij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef Fogel het volgende:
Zal ik een gin tonic voor mezelf inschenken?
Nah, zo ben ik niet.quote:
Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
'k zou je willen vragen
Het eens een keer met mij te wagen
Maar ik weet niet hoe
Ik iets willen zeggen
Want er is veel om uit te leggen
Maar ik weet niet hoe
Ik zou je willen kennen
Ow shit, je bent net zo oud als ikquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
'k zou je willen vragen
Maar ik weet niet hoe
Ik iets willen zeggen
Maar ik weet niet hoe
Ik zou je willen kennen
Benny nijmanquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik niet.
[..]
Waar komt dit vandaan?
Benny Neymanquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
'k zou je willen vragen
Maar ik weet niet hoe
Ik iets willen zeggen
Maar ik weet niet hoe
Ik zou je willen kennen
Het antwoord op die vraag zal immer 'ja' zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:29 schreef Fogel het volgende:
Zal ik een gin tonic voor mezelf inschenken?
Welke gin heb je zin in?quote:
De helft? Ik ben minstens op 2/3e met mijn 50 lentesquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:32 schreef Masberum het volgende:
Ja dus 40+ iedereen, de helft van het leven zit erop, deprimerend
Ik wil nu eigenlijk vragen of ik nog een biertje moet pakken. Maar daar is het antwoord natuurlijk ook immer 'ja' opquote:
Mijn tarrot kaarten geven aan dat je nog maar 2 jaar te leven hebtquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De helft? Ik ben minstens op 2/3e met mijn 50 lentes
Gewoon doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk vragen of ik nog een biertje moet pakken. Maar daar is het antwoord natuurlijk ook immer 'ja' op
Ik ben altijd al blij als ik volgende week dinsdag haal dus dat is best een meevallerquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn tarrot kaarten geven aan dat je nog maar 2 jaar te leven hebt
Bier en een GT!quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk vragen of ik nog een biertje moet pakken. Maar daar is het antwoord natuurlijk ook immer 'ja' op
Dat was ik dan ook van plan.quote:
ik mag niet klikkenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze gaat net weer de andere kant op
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon met de dag leven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben altijd al blij als ik volgende week dinsdag haal dus dat is best een meevaller
Precies!quote:
En hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk idee tot je op je 42ste dood gaat
Maar de daglozen nietquote:
Mas heeft een fascinatie voor de doodquote:
Heb je er wel al een beetje zin in, in die eeuwige niksheid?quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk idee tot je op je 42ste dood gaat
Een vrijgezel die gaat pas slapen,quote:Op zondag 2 augustus 2026 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet klikken
ben aan het werk
quote:
Ja nadat mijn kinderen 50+ zijn heb ik daar geen enkel probleem meequote:Op zondag 2 augustus 2026 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je er wel al een beetje zin in, in die eeuwige niksheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |