Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan ook aan alles zien dat deze meisjes echt jong waren qua emotionele ontwikkeling. Niet al jong-assertief. Maar ze wisten totaal niet hoe hiermee om te gaan.
Onschuldig hoeft dan ook niet, dat was ik niet en mijn toenmalige vriendinnetjes/scharreltjes/1 keer zoenen nooit meer zien meisjes op festivals etc ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kwam als 15-jarige nergens binnen, omdat ik 12 leek. Bevalt me best, want met mijn 35 word ik vrijwel altijd onder de 30 geschat, maar toen was het wel lastig. Ik heb altijd wel van een drankje en een feestje gehouden, maar de enige keer dat mijn ouders moesten uitrukken was als de band van mijn fiets leeg was. Ik denk niet automatisch dat mijn kinderen net zo onschuldig als ik zullen gaan zijn.
Er lopen nog veel viezere kerels rond op dat soort festivals. Ik zou erom lachen als ik mijn dochter in deze situatie zou tegenkomen en dat het ervan zou hebben weerhouden om in een situatie te komen zoals met die Italiaan op Koningsdag in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onschuldig hoeft dan ook niet, dat was ik niet en mijn toenmalige vriendinnetjes/scharreltjes/1 keer zoenen nooit meer zien meisjes op festivals etc ook niet.
Maar het punt was dat een meisje van 15/16 prima op een festival als dit hoort te kunnen rondbanjeren zonder zich druk te maken om kerels die haar opa hadden kunnen zijn.
Ja, er loopt van alles rond, en dat is het punt, dat gaat dus al heel lang helemaal prima op de Cross (zegt de expert die er 1 hele keer geweest is) en dat houden ze graag zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er lopen nog veel viezere kerels rond op dat soort festivals. Ik zou erom lachen als ik mijn dochter in deze situatie zou tegenkomen en dat het ervan zou hebben weerhouden om in een situatie te komen zoals met die Italiaan op Koningsdag in Amsterdam.
Je legt weer alle verantwoording bij het meisje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er lopen nog veel viezere kerels rond op dat soort festivals. Ik zou erom lachen als ik mijn dochter in deze situatie zou tegenkomen en dat het ervan zou hebben weerhouden om in een situatie te komen zoals met die Italiaan op Koningsdag in Amsterdam.
Klopt, ik heb geen kinderen. Al die hahahaha's verzin je er ter plekke bij, maar daar kan ik mee leven. Ben je echt zo overstuur van dit fragment?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je legt weer alle verantwoording bij het meisje.
‘Hahaha, gelukkig was je niet zo dronken dat je dan zou zijn verkracht als bij die vrouw door die Italiaan op koningsdag, hahaha.’
Het is duidelijk, dat jij geen kinderen hebt.
Nee hoor, ik verzin niks. Je zou er om lachen samen met je dochter, je post het zelf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen kinderen. Al die hahahaha's verzin je er ter plekke bij, maar daar kan ik mee leven. Ben je echt zo overstuur van dit fragment?
Haha, er kwam een oude opa op me af en die begon over vingeren haha...we hebben zo gelachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou lachen om de situatie en haar benadrukken dat je moet uitkijken met vreemden, maar dat als ze in een situatie met meerdere mensen en een semiproffesionele filmcrew in aanraking komt terwijl ze omringd wordt door heel veel andere mensen, er niet zoveel aan de hand zal zijn. Ze mag van mij onzeker doen en ze mag van mij adrem zijn, maar ik zal me niet veel zorgen maken om haar welzijn en veiligheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzin niks. Je zou er om lachen samen met je dochter, je post het zelf.
Dat hebben ze denk ik wel gedaan ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef Yara. het volgende:
[..]
Haha, er kwam een oude opa op me af en die begon over vingeren haha...we hebben zo gelachen
Deze minderjarige meiden zijn gebruikt om te kunnen shockeren en om Jan Roos (en roddelpraat) weer in de picture te brengen. Ik zou woest zijn mocht ik de moeder van één van die twee meiden zou zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou lachen om de situatie en haar benadrukken dat je moet uitkijken met vreemden, maar dat als ze in een situatie met meerdere mensen en een semiproffesionele filmcrew in aanraking komt terwijl ze omringd wordt door heel veel andere mensen, er niet zoveel aan de hand zal zijn. Ze mag van mij onzeker doen en ze mag van mij adrem zijn, maar ik zal me niet veel zorgen maken om haar welzijn en veiligheid.
[..]
Dat hebben ze denk ik wel gedaan ja.
Dan moet je je dochter niet naar zo'n festival laten gaan. Legio mannen en vrouwen gaan naar festivals om te kijken of er wat te vinden valt. Nu is het toevallig een vieze ouwe vent, maar als je niet wil dat je zoon of dochter zo aangesproken wordt, moet je ze niet naar een feest laten gaan waar de helft hetals (sub)doel heeft op jacht te gaan en dit soort seksueel getinte dingen te zeggen en vooral doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dit is de omgekeerde wereld.
Je kan ook je smoel houden.
Als mijn dochter zo zou worden aangesproken, zou ik daar niet van gecharmeerd zijn. Dus laten we dat vooral niet normaliseren.
Het shockeren is bij mij in elk geval niet gelukt. Ik vond het vooral een heel ongemakkelijk moment waarbij de interviewers heel graag iets wilden, maar niet bij machte waren om dat te bereiken. De meiden zelf wisten niet waar deze lui voor waren en ze waren ook te jong om te drinken dus ze waren prima bij zinnen. Het was vooral kansloos, maar echt totaal niet schokkend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze minderjarige meiden zijn gebruikt om te kunnen shockeren en om Jan Roos (en roddelpraat) weer in de picture te brengen. Ik zou woest zijn mocht ik de moeder van één van die twee meiden zou zijn.
Jij bent dan ook geen tienermeisje van 16.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het shockeren is bij mij in elk geval niet gelukt. Ik vond het vooral een heel ongemakkelijk moment waarbij de interviewers heel graag iets wilden, maar niet bij machte waren om dat te bereiken. De meiden zelf wisten niet waar deze lui voor waren en ze waren ook te jong om te drinken dus ze waren prima bij zinnen. Het was vooral kansloos, maar echt totaal niet schokkend.
Als dat het argument gaat worden moet iedereen beoordeeld worden door een leeftijdsgenoot met dezelfde levenservaring.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:53 schreef Yara. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen tienermeisje van 16.
Dennis en Jan zijn met dit filmpje toch in het nieuws gekomen? Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het shockeren is bij mij in elk geval niet gelukt. Ik vond het vooral een heel ongemakkelijk moment waarbij de interviewers heel graag iets wilden, maar niet bij machte waren om dat te bereiken. De meiden zelf wisten niet waar deze lui voor waren en ze waren ook te jong om te drinken dus ze waren prima bij zinnen. Het was vooral kansloos, maar echt totaal niet schokkend.
Waarom zou het levenservaring heten? Als iemand van 35 of 60 zou je inmiddels moeten weten dat even uit het niets praten over seks met jonge meisjes "frowned upon" isquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als dat het argument gaat worden moet iedereen beoordeeld worden door een leeftijdsgenoot met dezelfde levenservaring.
Mijn missie of die van jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dennis en Jan zijn met dit filmpje toch in het nieuws gekomen? Missie geslaagd.
Ik heb er ook wel wat bezwaren bij. Laatst nog een enorm knappe 18-jarige die me constant aan het eyeballen was en die toen terloops haar Airpod liet liggen zodat ik contact met haar had kunnen maken. Knappe meid, maar teveel bezwaren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou het levenservaring heten? Als iemand van 35 of 60 zou je inmiddels moeten weten dat even uit het niets praten over seks met jonge meisjes "frowned upon" is.
Dat tieners, jongens, meisjes, onderling ransballen zijn staat daar los van, dat is de bedoeling als tiener.
You do you. Maar ik denk niet dat als je haar benaderd had je geopend had met dat met een beetje spuug alles pastquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn missie of die van jou?
[..]
Ik heb er ook wel wat bezwaren bij. Laatst nog een enorm knappe 18-jarige die me constant aan het eyeballen was en die toen terloops haar Airpod liet liggen zodat ik contact met haar had kunnen maken. Knappe meid, maar teveel bezwaren.
Ik denk dat je mijn post niet leest zoals bedoeld. Nogmaals, ik kan mij voorstellen dat het fragment onschuldig lijkt, maar het is niet onschuldig omdat de impact groot kan zijn en als volwassen kerels doe je zoiets niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het dus over een meisje van 15 en 16, waarbij de kans veel groter is dat ze onzeker meelachen ipv hem boos een reprimande te geven.
Exactemundo. Dat is geen zin die je toepast als je serieus werk wil maken van die situatie. Het staat op beeld, is wel ongemakkelijk, maar ook weer straight. Hij hoopte op een ongemakkelijke reactie, omdat ze er zelf al ongemakkelijk in stonden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You do you. Maar ik denk niet dat als je haar benaderd had je geopend had met dat met een beetje spuug alles past.
Missie van Jan Roos.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn missie of die van jou?
[..]
Ik heb er ook wel wat bezwaren bij. Laatst nog een enorm knappe 18-jarige die me constant aan het eyeballen was en die toen terloops haar Airpod liet liggen zodat ik contact met haar had kunnen maken. Knappe meid, maar teveel bezwaren.
Omdat het je niet shockeerd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als dat het argument gaat worden moet iedereen beoordeeld worden door een leeftijdsgenoot met dezelfde levenservaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |