22e verdieping, dus als er even niemand bewust omhoog kijkt wordt het denk ik niet gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar vent gooit zijn vrouw uit het raam, en niemand die het ziet? Voorbijganger of mensen tegenover? Was de straat leeg of zo?
Wegens privacy- en wetgevingsoverwegingen worden in Nederland geen officiële percentages over de godsdienst of levensovertuiging van gedetineerden bijgehouden door de overheid.quote:
https://nederlandinbeeld.org/gedetineerden/achtergrondquote:Circa 71.0% van de gedetineerden heeft een migratieachtergrond, terwijl zij 29.1% van de bevolking vormen.
En wat heeft dat met deze man te maken die zijn vrouw van een flat heeft gegooid?quote:<nee>
Jongens, user @Draxx heb een autochtoon gevonden in de statistieken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:12 schreef Draxx het volgende:
[..]
De naam van de dader, Christian M., had wel in de TT gemogen, zoals gebruikelijk is bij users als @:RamboDirk, zodat we het geloof van de dader en de gehele gemeenschap waartoe hij behoort de schuld kunnen geven.
Ja hoor, we hebben weer een domste reactie in dit topic.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld.
En dat kloptquote:
Kennelijk had men nog geen bewijs. Dus zo gek vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Bizar dat hij zo lang na de moord nog vrij heeft rond kunnen lopen.
Bij haar is iedere kerel een incel die van peterson en tate houdt…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij kon geen afwijzing verkroppen?
Hij wilde van zijn vrouw af en verzekeringsgeld opstrijken. Scheiden was hem te duur. En hoe ik het lees, wilde zij niet van hem af.
Mooi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens de men wilde hij een nieuw leven beginnen.
En een nieuw leven heeft ie gekregen, tot aan zijn dood in de bak.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:30 schreef Lulu888 het volgende:
Weer een Peterson en Tateminnende misogynist wiens ego geen afwijzing kan verkroppen.
Ook bizar dat je als kind achter je vader staat overigens.
Gezien de bewijzen die ze uiteindelijk gevonden hebben, vind ik twee jaar echt bizar lang.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk had men nog geen bewijs. Dus zo gek vind ik dat niet.
Men wil ook niet dat iemand door gebrek aan bewijs vrij uit gaatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien de bewijzen die ze uiteindelijk gevonden hebben, vind ik twee jaar echt bizar lang.
Hij had inderdaad ruim de tijd gehad te vluchten naar een land wat geen uitleveringsverzoek heeft met Duitsland.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Men wil ook niet dat iemand door gebrek aan bewijs vrij uit gaat
(Niels Offereins)
Zo iemand heet een agnost.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:08 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij christen is, misschien bedoelde hij wel dat hij atheïst is. Het is in elk geval een westerse naam en de user maakt er een punt van dat als het een niet westerse naam was dat die waarschijnlijk wel was genoemd.
Daarnaast gelooft ieder mens iets. Zo gelooft een atheïst dat hij niets was, toevallig uit het niets kwam, kan doen en laten wat hij wil, en dan weer zonder afrekening in het niets verdwijnt. Dat is zijn geloofsovertuiging en deze maakt het plegen van misdaden aantrekkelijker dan iemand die gelooft dat hij voor alles wordt afgerekend.
En als ie aan parachutespringen doet is het een paragnostquote:
"We zien wel of ie open gaat".quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als ie aan parachutespringen doet is het een paragnost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |