Veel te druk zo'n restaurantquote:
Ik ga over ca een kwartiertje of twintig minuten richting bushalte,quote:
Ik ga samen met hem.quote:
waarom stress?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:43 schreef Ama het volgende:
Krijg echt stress als ik weer een nieuwe treinabonnement heb. Hoop maar dat die werkt nu.
Slaap je niet daar in de buurt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ben even de dag van de zonsverduistering aan het plannen.
Dat wordt een enorme tyfusbende van jewelste waar ik ben. Echt een enorme tyfusbende. 6:00 vertrek staat er nu in mijn schema, ongeveer 4 uur rijden. Zonsverduistering begint rond 17:00 om een idee te geven
Ok. En waar zit nu het probleem?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ben even de dag van de zonsverduistering aan het plannen.
Dat wordt een enorme tyfusbende van jewelste waar ik ben. Echt een enorme tyfusbende. 6:00 vertrek staat er nu in mijn schema, ongeveer 4 uur rijden. Zonsverduistering begint rond 17:00 om een idee te geven
Helaasch iets verder dan ik graag had gehad. Maar het was ook wel een beetje een kansloze bedoening natuurlijk om in een afgelegen stuk IJsland voor zo'n enorm evenement iets te vinden als je niet 2 jaar van tevoren al op zoek was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaap je niet daar in de buurt?
quote:
quote:
Daar hebben we toch Spotify voor tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even wat muziek op de telefoon zetten en dan hopen dat de files weg zijn.
Daar doe ik niet aan voor de hoeveelheid en soort muziek die ik luister.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben we toch Spotify voor tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |