Veel te druk zo'n restaurantquote:
Ik ga over ca een kwartiertje of twintig minuten richting bushalte,quote:
Ik ga samen met hem.quote:
waarom stress?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:43 schreef Ama het volgende:
Krijg echt stress als ik weer een nieuwe treinabonnement heb. Hoop maar dat die werkt nu.
Slaap je niet daar in de buurt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ben even de dag van de zonsverduistering aan het plannen.
Dat wordt een enorme tyfusbende van jewelste waar ik ben. Echt een enorme tyfusbende. 6:00 vertrek staat er nu in mijn schema, ongeveer 4 uur rijden. Zonsverduistering begint rond 17:00 om een idee te geven
Ok. En waar zit nu het probleem?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Ben even de dag van de zonsverduistering aan het plannen.
Dat wordt een enorme tyfusbende van jewelste waar ik ben. Echt een enorme tyfusbende. 6:00 vertrek staat er nu in mijn schema, ongeveer 4 uur rijden. Zonsverduistering begint rond 17:00 om een idee te geven
Helaasch iets verder dan ik graag had gehad. Maar het was ook wel een beetje een kansloze bedoening natuurlijk om in een afgelegen stuk IJsland voor zo'n enorm evenement iets te vinden als je niet 2 jaar van tevoren al op zoek was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaap je niet daar in de buurt?
quote:
quote:
Daar hebben we toch Spotify voor tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even wat muziek op de telefoon zetten en dan hopen dat de files weg zijn.
Daar doe ik niet aan voor de hoeveelheid en soort muziek die ik luister.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben we toch Spotify voor tegenwoordig?
Waarom ben je nog zo met hem bezig als het toch niks meer gaat worden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag een nieuw dieptepunt met frikandel mee gemaakt. Hij heeft mij geblockt op insta![]()
dacht dat alleen vrouwen dat deden
Waarom dan? Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag een nieuw dieptepunt met frikandel mee gemaakt. Hij heeft mij geblockt op insta![]()
Wth een looserquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:27 schreef bitterbal het volgende:
En nu maar hopen dat het niet grijs nat grauw en bewolkt is danquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
De natuur in het zonsverduisteringgebied is wel echt fantastisch mooi
tis een soort verslaving plus het is fijn om iemand te hebben waar je elke dag mee kan pratenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ben je nog zo met hem bezig als het toch niks meer gaat worden?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om in de auto te stappen.
Tot zo mede-meeters
Niks. hij is boos. Hij had mij al ontvolgd, ik vandaag hem en toen wilde die dat overtreffen door mij te blokkeren. En heb ook al de silent treatment straf 2 dagenquote:
Vrouwen zouden je alleen negeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. hij is boos. Hij had mij al ontvolgd, ik vandaag hem en toen wilde die dat overtreffen door mij te blokkeren. En heb ook al de silent treatment straf 2 dagen
Muah, je went eraan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
en dat negeren maakt mij helemaal gek.
Gewoon terugnegerenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:45 schreef bitterbal het volgende:
en dat negeren maakt mij helemaal gek.
ja dat zijn mensen die je niet kent. is toch niet het zelfdequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, je went eraan.
Dat is een beetje mijn datingleven.
Waarom boos?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks. hij is boos. Hij had mij al ontvolgd, ik vandaag hem en toen wilde die dat overtreffen door mij te blokkeren. En heb ook al de silent treatment straf 2 dagen
omdat ik hem had aangesproken op zijn gedrag , dat ik dat niet leuk vond, en hij heeft dat als een aanval op zijn karakter gezien denk ik?quote:
Oh hij is op zijn ego getrapt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik hem had aangesproken op zijn gedrag , dat ik dat niet leuk vond, en hij heeft dat als een aanval op zijn karakter gezien denk ik?
Of dit:
Avoidantly attached individuals are exceptionally sensitive to criticism because it triggers a deep-seated core wound of feeling defective and activates fears of rejection.
Het klinkt vanaf zijn kant niet alsof hij heel volwassen omgaat met een conflict of een verschil van inzicht. Waar is hij boos over?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou opzich ook kunnen maar denk niet met wat ik had ik gezegd. maar goed dat was dus vorige weekend. toen daarna was alles weer koek en ei en toen zag dus donderdag denk ik dat hij mij ontvolgd op insta. En dat is raar als je elke dag met iemand praat .... dus ik vroeg er naar en toen heeft hij dus dat ervaren als dat ik er weer over door wilde gaan wat blijkbaar nu de bom in zijn tere zieltje heeft doen ontploffen.quote:
nee is die ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt vanaf zijn kant niet alsof hij heel volwassen omgaat met een conflict of een verschil van inzicht. Waar is hij boos over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |