Nee, die ga ik onveilig makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we nog veilig rondlopen in Groningen?
hoe laat verwacht je daar te zijn? dan zorg ik nog meer afstand te nemenquote:
Wat ga je doen vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe laat verwacht je daar te zijn? dan zorg ik nog meer afstand te nemen
We kunnen wel allebei het fort hier bewaken. Ik heb alleen later in de avond nog andere plannen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:42 schreef mschol het volgende:
have fun vanavond
ik zal vanaond maar een feetje voor 1 bouwen
[ afbeelding ]
Dat doe je toch wel vaker??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:42 schreef mschol het volgende:
have fun vanavond
ik zal vanaond maar een feetje voor 1 bouwen
[ afbeelding ]
HEB JE EEN DATE?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen wel allebei het fort hier bewaken. Ik heb alleen later in de avond nog andere plannen.
En we beetje kunnen voetjevrijenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:22 schreef Ama het volgende:
Weer naast @:dud0r zitten zodat ik door kan schuiven wat ik niet lekker vind.
Geloof je het zelfquote:
Maandag. Denk ik. Die speeddate avond is nog niet afgeblazen dit keer.quote:
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel vaker??
ik ga wel gamen ofzo, misschien wel voor de verandering een film kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen wel allebei het fort hier bewaken. Ik heb alleen later in de avond nog andere plannen.
Ik heb er minstens 2 in mijn dorp wonen, eentje zelfs in de straatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eens mensen van FOK! ontmoet buiten meets om?
Spoken qua uiterlijk of nepprofielen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag. Denk ik. Die speeddate avond is nog niet afgeblazen dit keer.
Verder veel spoken in de dating apps.
Echte profielen die gewoon niet reageren. Soms helemaal niet, soms na de eerste paar berichten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spoken qua uiterlijk of nepprofielen?
Moet je dus van de week nog allemaal reisversies van je toiletartikelen in gaan slaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat ik heel veel praktische dingen niet mee kan nemen langs de douane op Schiphol als ik geen koffer heb... eens kijken hoe veel ik in de terminal kan krijgen
Of langs de Etos in de terminal gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dus van de week nog allemaal reisversies van je toiletartikelen in gaan slaan
Denk dat die reisflesjes goedkoper zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of langs de Etos in de terminal gaan.
Dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die reisflesjes goedkoper zijn
quote:Please note:
From 1 September 2024, liquids in your hand baggage may only be carried in containers holding max. 100ml.
Ik woon gewoon in de wijk waar @mschol is opgegroeid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er minstens 2 in mijn dorp wonen, eentje zelfs in de straat
Gezelligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er minstens 2 in mijn dorp wonen, eentje zelfs in de straat
Zijn gewoon allemaal onder de 100 ml hoor https://www.kruidvat.nl/verzorging/mini-reisverpakkingenquote:
Je in Duitsland en dergelijke hebben ze die gewoon standaard in het assortiment, Ritter in NL is nog maar 4 smaken ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in de wijk waar @:mschol is opgegroeid.
Moest afgelopen week nog (oa) aan jou denken. Op mijn vakantieadres hebben ze Ritter Mint.
Had ik jou al vaak over gehoord maar bij mij in de supermarkt hebben ze die niet. Deze week dus al meermaals op en hij is rcht goddelijk.
Ook een idee!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom meenemen? gewoon daar kopen?
De verhouding munt/chocola is idd wel top. Zo lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je in Duitsland en dergelijke hebben ze die gewoon standaard in het assortiment, Ritter in NL is nog maar 4 smaken ofzo
Maar de PFEFFERMINZ is wel goddelijk ja, een soort plussize after eight
Die is wel lekker ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:32 schreef AirwiN het volgende:
Ik haal in mijn eigen supermarkt de variant met marsepein af en toe.
IJsland is nog duurder dan de Schiphol terminal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom meenemen? gewoon daar kopen?
Marsepein ben ik niet echt fan van, misschien dat het in de chocolade wel lekkerder isquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verhouding munt/chocola is idd wel top. Zo lekker.
Ik haal in mijn eigen supermarkt de variant met marsepein af en toe. Een acceptabel alternatief.
Ah, nog een fanquote:
ha-ha oranje sukkelquote:'We just want to win': A frustrated Trump searches for an Iran war exit
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://www.knuspr.de/cdn-cgi/image/f=auto,onerror=redirect,w=1600,h=1600,q=90,dpr=2/https://cdn.knuspr.de/ima(...)54858.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Ruimte aan het maken voor het vreten straks?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruimte aan het maken voor het vreten straks?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruimte aan het maken voor het vreten straks?
Dit is net zo smerig als die fourre Merci reepjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://www.knuspr.de/cdn-cgi/image/f=auto,onerror=redirect,w=1600,h=1600,q=90,dpr=2/https://cdn.knuspr.de/ima(...)54858.jpg]afbeelding[/url] ]
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |