quote:High Temperature
35.1°C at 14:38
JA! Er zou toch verkoeling komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag minder warm zou worden dan gisteren
[..]
Echt een sneu neus eerste klas en helemaal vol van zichzelfquote:
Hé, als ie het eens fout heeft geeft ie dat vast netjes toequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Echt een sneu neus eerste klas en helemaal vol van zichzelf
Ook bijzonder. We moeten eerst onder de 25 duiken één dagje om een soort hitte-record te behalen. Komt het niet onder de 25 behaal je het niet.quote:
Nee, dan ben ik weer genezen en waardeer ik de zomer hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wanneer je terugkomt, kunnen we weer de klaagzang aanhoren.
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef fetX het volgende:
Hele jaar door alleen maar wind, maar zodra het boven de 30 komt is het zo goed als windstil.
100% eensquote:
Wow weer prachtige kiekjes...en ik wil daar nu wel inspringen, lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag ook hier bloedheet, met lokaal 36 graden. Dus maar weer de schluchten ingedoken want daar is het frisser, ditmaal de Haslachschlucht en een ander deel van de Wutachschlucht. Bij de monding van de Haslach in de Wutach kon je ook perfect afkoelen,daar ben ik dus even de Wutach ingedoken. Net als wat lokale bewoners overigrns. Graadje of 15, maar perfect met dit weer dus![]()
Nu gelukkig na regen wat afkoeling. Straks komt er als het goed is nog onweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het niet hoor @Paulquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:31 schreef Paul het volgende:
Gaat vanavond regenen of onweren bij misshobje en mij? (Den dolder)
Hier hoog in het noorden was het te ruiken. Maakte niet uit waar ik heenging, overal hing een vage brandlucht en grijzige waas aan de horizon. Blijkbaar is het laag blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:21 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Triest beeld en tegelijkertijd een prachtige foto![]()
Vanmiddag ook langs de sportschool geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
100% eens![]()
Ging dus op de fiets naar de gym..was al compleet nat van het zweet bij aankomst![]()
Wel lekker pittig getraind maar compleet leeggelopen![]()
Regende soort van op de terug weg..maar verdampte direct..heel weird.
Nu als een zombie op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |