2 gebrokenglazenquote:
Waar kan ik xie bazsnuitzendingen luisteren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
De DJ draait van alles, kan ik uit ervaring vertellen
MUZ / [Radio 49] #4267 Vuur!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar kan ik xie bazsnuitzendingen luisteren?
Kijk, dit is tof. 2 lekkere koppen koffiequote:
Jij stoort mijn puntenquote:
quote:
Jazekerquote:
Ik merk niks, het werkt gewoon vlot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! weer zoals gebruikelijk zo traag als dikke stront door een nano trechter?
Mooiquote:
Kopjes zijn niet van glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, dit is tof. 2 lekkere koppen koffie
Wat heb je gedaan?quote:
Iets om dit te krijgen want het komt niet van niks doen, het is de bovenkant hamstrings.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Net onder mijn billen aan 1 kant
Ik wil niet te veel postenquote:
Ben er daarom ook niet zoveel. Maar dan is het nog rustiger dan rustigquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ik, het wordt je zo wel moeilijk gemaakt om geen punten te scoren
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:36 schreef Jippie het volgende:
Wel leuke muziek die bazenzender, mis alleen het nieuws
En het weer, file informatie en reclameblokquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:36 schreef Jippie het volgende:
Wel leuke muziek die bazenzender, mis alleen het nieuws
quote:
Zou maar zo eens kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef drakin het volgende:
Deze maand gaan we 500 topics met drakin for the win openen en gaat Dotteke weer winnen
Jij mag me altijd bolkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat drakin bolken.
awwwquote:
quote:
Niet waar. Ik heb ook heel even bovenaan gestaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys staat op 1. Al de hele dag...
Jawelquote:
Ben ik alweer ingehaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys staat op 1. Al de hele dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |