Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
* gebrokenglas probeert gelijk wat punten te pakken
Ik sta al op 11
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert gelijk wat punten te pakken
Ik sta al op 11
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Rob, goedemorgen. Alles goed bij jullie? Lekker aan het ontbijten?Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Familie is hier dus ik ben minder online“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Mo beetje k#t geslapen. Ik ook matras niet echt fijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Rob, goedemorgen. Alles goed bij jullie? Lekker aan het ontbijten?
Onbijt redelijk maar geen aanrader voor luxe weeken o.i.d.![]()
Gezellig Laf. Voel je je wel al beter?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:19 schreef laforest het volgende:
Familie is hier dus ik ben minder onlineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm, da's een minder leuke start van de vakantie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
Mo beetje k#t geslapen. Ik ook matras niet echt fijn.
Onbijt redelijk maar geen aanrader voor luxe weeken o.i.d.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ondanks de slaappillen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
Mo beetje k#t geslapen. Ik ook matras niet echt fijn.
Onbijt redelijk maar geen aanrader voor luxe weeken o.i.d.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, even niet opletten en zo glippen de punten door je vingers.![]()
Goedemorgen. Ik heb mezelf ook weer een bak ingeschonken
Ik doe meeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh Jippiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ondertussen chinees aan het bestellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, even niet opletten en zo glippen de punten door je vingers.![]()
Heb donderdag een overleg tijdens etenstijd dus komt er chineeseten
Vind het altijd lastig bestellen voor 6 man.
Neem je van alles 1 dan zijn er misschien 4 die dat eten en van een ander ding wat je besteld blijft alles liggen![]()
Alhoewel die mannen heel wat naar binnen schransenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chinees eten bestellen kan altijd wel voor een persoon minder, je krijgt altijd zulke grote porties.
Als je voor 6 moet bestellen is voor 4 al genoeg.
Niet te moeilijk doen, je doet gewoon Babi Pangang, Nasi Goreng, wat kroepoek en wat satéstokjes.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Maar niet iedereen lust babi Pangangquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Chinees eten bestellen kan altijd wel voor een persoon minder, je krijgt altijd zulke grote porties.
Als je voor 6 moet bestellen is voor 4 al genoeg.
Niet te moeilijk doen, je doet gewoon Babi Pangang, Nasi Goreng, wat kroepoek en wat satéstokjes.
En sate van de chinees vind ik niet te kanen, is gewoon gekookt vlees volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet iedereen lust babi Pangang
En sate van de chinees vind ik niet te kanen, is gewoon gekookt vlees volgens mij
En wat Foe yong hai, hoewel ik daar nooit teveel van wil hebben.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
Forum Opties Forumhop: Hop naar: