En waarvan 47% na 9 jaar nog niet werkt. Of tewel alleen maar kosten en 0 rendement. Maar dat is echt geen reden verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus dat het land te vol is ligt aan de ouderen en niet die duizenden extra mensen die er jaarlijks extra binnenkomen?
Wat? volgens mij loop jij te trollen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Niemand juicht vluchtelingenstromen toe. Waarom post je iedere keer dit soort onzin? Is het omdat je dat echt gelooft? Is het om verdeeldheid te zaaien en onrust te stoken? Is het om mensen op de kast te jagen?
Ow was dit topic gereserveerd voor vingerwijzend extreem links?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ah, ik zie dat doemdenkend extreem rechts het topic weer heeft gekaapt.
Te vol?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus dat het land te vol is ligt aan de ouderen en niet die duizenden extra mensen die er jaarlijks extra binnenkomen?
'Vluchtelingen' zijn er dan ook niet in Nederland en omliggende landen. Migranten zijn er wel en veel ook. Wij hebben als Nederland geen enkele verplichting naar deze mensen toe en ze hadden hier in de eerste plaats al helemaal niet mogen zijn. Vervolgens gaan de migranten zich ook nog misdragen op kosten van de staat en wordt de weinige politie die we al hebben ingezet voor 'problemen' die helemaal geen probleem hadden hoeven zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Niemand juicht vluchtelingenstromen toe. Waarom post je iedere keer dit soort onzin? Is het omdat je dat echt gelooft? Is het om verdeeldheid te zaaien en onrust te stoken? Is het om mensen op de kast te jagen?
Ja en die passen de tactiek toe van: als je maar genoeg modder tegen de muur gooit blijft er vanzelf iets plakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ah, ik zie dat doemdenkend extreem rechts het topic weer heeft gekaapt.
Maar ze zijn wel afgewezen hoor!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:13 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
"98% wordt afgewezen"
"Maar hoeveel vertrekken er ook daadwerkelijk"
"...."
Zelfs het linkse Volkskrant geeft aan dat 3/4 niet vertrekt. Maar ze zijn wel afgewezen gelukkig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:13 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
"98% wordt afgewezen"
"...."
Lees nog eens goed wat ik schrijf: niemand juicht vluchtelingenstromen toe. Alsof mensen staan te juichen omdat anderen moeten vluchten voor oorlog en geweld. Kun je honderdduizend suggestieve foto's tegenover zetten, maar dat is bullshit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? volgens mij loop jij te trollen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klopt, en daar zal strengere regelgeving voor moeten komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
'Vluchtelingen' zijn er dan ook niet in Nederland en omliggende landen. Migranten zijn er wel en veel ook. Wij hebben als Nederland geen enkele verplichting naar deze mensen toe en ze hadden hier in de eerste plaats al helemaal niet mogen zijn. Vervolgens gaan de migranten zich ook nog misdragen op kosten van de staat en wordt de weinige politie die we al hebben ingezet voor 'problemen' die helemaal geen probleem hadden hoeven zijn.
Het staat deze mensen natuurlijk vrij dit zo uit te dragen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? volgens mij loop jij te trollen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je verwart dat jij die mensen niet wil opvangen met verplichtingen die we, voorvloeiend uit internationale afspraken, wel hebben. Jij wil dat niet, maar dat is wat anders. Dat het systeem niet goed functioneert op bepaalde punten, dat klopt. Veiligelanders zouden er bijvoorbeeld wat mij betreft veel sneller uitgeknikkerd mogen worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
'Vluchtelingen' zijn er dan ook niet in Nederland en omliggende landen. Migranten zijn er wel en veel ook. Wij hebben als Nederland geen enkele verplichting naar deze mensen toe en ze hadden hier in de eerste plaats al helemaal niet mogen zijn. Vervolgens gaan de migranten zich ook nog misdragen op kosten van de staat en wordt de weinige politie die we al hebben ingezet voor 'problemen' die helemaal geen probleem hadden hoeven zijn.
Precies wat ik dus al zei. Mijn dank is groot beste man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en daar zal strengere regelgeving voor moeten komen.
Sociale stelsel gaat kapot door asie zegt Dobby.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Te vol?
Dit ging om sociale voorzieningen.
Het schiet ook alle kanten op nu.
Ik heb het over afgewezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel afgewezen hoor!
[..]
Zelfs het linkse Volkskrant geeft aan dat 3/4 niet vertrekt. Maar ze zijn wel afgewezen gelukkig.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
Ag ag ag user Wantie.
Hoe dan? En wat wil je doen met mensen die geen paspoort hebben? Oprechte vraag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:26 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Veiligelanders zouden er bijvoorbeeld wat mij betreft veel sneller uitgeknikkerd mogen worden.
Vergrijzing, dus te vol...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sociale stelsel gaat kapot door asie zegt Dobby.
Jij zegt dat het onder druk staat door vergrijzing.
Dus te vol en ik vraag aan jou of je dat serieus denkt dat het door de vergrijzing komt.
Die 98% verzint hij ook gewoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:13 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
"98% wordt afgewezen"
"...."
Het gras is altijd groener bij de buren. Marokko telt enorm veel illegalen die altijd al de intentie hadden om over te steken maar daar zijn blijven hangen. Het zijn hele jonge gasten. Tel daarbij op de enorme werkeloosheid onder jongeren in Marokko. Zij denken dat ze zonder vak te leren hier aan de slag kunnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom willen ze weg uit Marokko? Dat is toch het paradijs, als ik ze mag geloven?
Waarom krijgt de overheid het daar niet op de rit? Mooi land, mooie cultuur. Daar kunnen ze de working class niet binnen houden. Kijk Marokko heeft er ook niks aan als jonge mannen gillend het land uitrennen.
Ik 'verwar' helemaal niks. 'Wij' als Nederland hebben exact 0 verplichtingen aan mensen die van buiten de EU hier op wat voor manier dan ook aankomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:26 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Je verwart dat jij die mensen niet wil opvangen met verplichtingen die we, voorvloeiend uit internationale afspraken, wel hebben. Jij wil dat niet, maar dat is wat anders.
Wat bedoel je dan met dat het sociale stelsel onder druk staat vanwege de vergrijzing?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vergrijzing, dus te vol...
Hoezo is vergrijzing te vol?
Beetje vage opmerking.
Verdragen sluiten met landen waar asielzoekers vandaan komen en dmv eerder genoemde technieken achterhalen waar iemand vandaan komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe dan? En wat wil je doen met mensen die geen paspoort hebben? Oprechte vraag.
Volgens mij vind Links Nederland het een ramp dat mensen niet blijven en/of kunnen blijven in hun geboortestreek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:04 schreef epicbeardman het volgende:
Is het dan echt zelfhaat van links dat ze deze vluchtelingenstroom toejuichen? Of wil links veel afhankelijke mensen importeren die blijven stemmen en ze "vote-locked" kunnen krijgen door gratis geld te geven.
Omdat jij elke keer doet alsof alles goed gaat. Je loopt alleen maar met je theorie te koop en ontwijkt alle feiten die je gepresenteerd worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb het over afgewezen.
Jij verplaatst vervolgens de doelpaal.
En valt mij vervolgens weer aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |