Ben je nu echt zo ongeïnformeerd dat je niet weet dat duizenden NGO's, denk ook die door USAID waren gesponsord onder de democraten de reizen richting Europa volledig betalen voor de illegalen? Maar jij zou dat volgens mij ook wel graag financieren, want jij ziet het liefste een islamistisch Europa volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies!
Want als dat niet zo was, dan was dit geen incident geweest, maar gewoon een dorsnee dinsdag.
Want waarom zou je dan als migrant via Libië de levensgevaarlijke tocht naar Italië wagen als je gewoon over een hek kunt klimmen en dan vrije overtocht hebt?
Omdat ik niet met de wolven mee huil?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:56 schreef Anti_schaap het volgende:
User Wantie leeft in een fantasiewereld. Schattig.
Wat mij betreft mag een land wel die kant opgaan. Laat maar eens zien wat ze kunnen. Een land die zegt, fuck de EU. We gaan asiel zelf regelen, opgerot met je niet werkende verdragen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo gauw rechts ook in. De institutionele zaken en rechterlijke macht zit is het snel voorbij met het betuttel.
Hier moeten we voor zorgen
Jij wijkt van het onderwerp af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo ongeïnformeerd dat je niet weet dat duizenden NGO's, denk ook die door USAID waren gesponsord onder de democraten de reizen richting Europa volledig betalen voor de illegalen? Maar jij zou dat volgens mij ook wel graag financieren, want jij ziet het liefste een islamistisch Europa volgens mij.
Die landen hebben zelf de verdragen opgesteld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag een land wel die kant opgaan. Laat maar eens zien wat ze kunnen. Een land die zegt, fuck de EU. We gaan asiel zelf regelen, opgerot met je niet werkende verdragen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een ondergang.
Extreem rechts praat ons die ondergang aan omdat ze daar baat bij hebben.
Of je gaat je eigen weg zoals Polen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die landen hebben zelf de verdragen opgesteld.
Dan moeten ze met nieuwe verdragen komen.
Engeland is geen EU.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hou maar op. In Engeland kost het sociale stelsel al meer dan er binnenkomt aan belasting. Duitsland zit op de grens. Nederland gaat ook volgen als het zo doorgaat. De Islamisering dan nog buiten beschouwing gelaten.
Het is een doodlopende weg zoals het de laatste jaren gaat.
Nee hehe godverdomme man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik betaal niet voor de asielprocedure van Spanje.
En wat ik al eerder aangaf: Spanje heeft een verdrag met Marokko, waarbij illegalen die de exclaves binnen dringen versneld worden uitgezet.
En volgens de discussie gast het hier om mannen.
Met wie krijgen die kinderen in Ceuta?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Engeland is geen EU.
En jij verplaatst nu de discussie.
Polen zit in een andere situatie: die voert een hybride oorlog tegen Rusland aan de grens met Belarus en heeft een groot aantal Oekraïense vluchtelingen opgenomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Of je gaat je eigen weg zoals Polen.
Is het dan echt zelfhaat van links dat ze deze vluchtelingenstroom toejuichen? Of wil links veel afhankelijke mensen importeren die blijven stemmen en ze "vote-locked" kunnen krijgen door gratis geld te geven.quote:Nee, niet op dezelfde structurele manier als in de VS. Er is geen equivalent van de Amerikaanse census-apportionment die direct zetels of kiesmannen herverdeelt op basis van de totale bevolking inclusief illegalen, en zo systematisch linkse partijen bevoordeelt.
Wat er in de VS gebeurt
De Amerikaanse volkstelling (census) telt alle personen die in een staat wonen, ongeacht burgerschap of legale status. Dat bepaalt de verdeling van zetels in het House of Representatives en daarmee ook Electoral College-stemmen. Staten met veel ongedocumenteerde immigranten (vaak Democratisch leunend) krijgen hierdoor relatief meer politieke macht. Dit is grondwettelijk vastgelegd (“whole number of persons”) en is al lang onderwerp van discussie.
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hier wat feiten voor je:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Polen zit in een andere situatie: die voert een hybride oorlog tegen Rusland aan de grens met Belarus en heeft een groot aantal Oekraïense vluchtelingen opgenomen.
Nee, dat heeft niets met asielzoekers te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Nee ik verplaatst niks. Ik toon je aan dat het sociale stelsel kapot gaat wat grotendeels met asiel te maken heeft. De levenlansge uitkeringen, gratis zorg. Procedures. Enzovoort. En dan ga jij zeggen, het is de schuld van rechts en er is niks aan de hand. Je wil het niet zien, helemaal prima verder.
Hij probeert gewoon wanhopig een narratief te verdedigen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Nee ik verplaatst niks. Ik toon je aan dat het sociale stelsel kapot gaat wat grotendeels met asiel te maken heeft. De levenlansge uitkeringen, gratis zorg. Procedures. Enzovoort. En dan ga jij zeggen, het is de schuld van rechts en er is niks aan de hand. Je wil het niet zien, helemaal prima verder.
Dat is een politicus die zijn opinie geeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Hier wat feiten voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Ja ik stop ook maar. Het is een bubbel waar die inzit. Alles om asiel en de Islam te verdedigen en dat als homo. Bizar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon wanhopig een narratief te verdedigen.
Maar hij lult voornamelijk onzin, want zodra je om een onderbouwing vraagt loopt tie vast.
Dus dat het land te vol is ligt aan de ouderen en niet die duizenden extra mensen die er jaarlijks extra binnenkomen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met asielzoekers te maken.
Het sociale stelsel staat onder druk vanwege de vergrijzing en nieuwe duurdere technologie in de zorg.
En levenslange uitkering: in feite moet je dat dan aanpakken.
En dat gebeurt ook.
Bijvoorbeeld de bijstand in Nederland is niet meer te vergelijken met die van 40 jaar geleden.
Toen was dat nog gratis geld.
Tegenwoordig moet je voldoen aan de participatiewet om bijstand te kunnen krijgen.
"98% wordt afgewezen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon wanhopig een narratief te verdedigen.
Maar hij lult voornamelijk onzin, want zodra je om een onderbouwing vraagt loopt tie vast.
Niemand juicht vluchtelingenstromen toe. Waarom post je iedere keer dit soort onzin? Is het omdat je dat echt gelooft? Is het om verdeeldheid te zaaien en onrust te stoken? Is het om mensen op de kast te jagen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:04 schreef epicbeardman het volgende:
Is het dan echt zelfhaat van links dat ze deze vluchtelingenstroom toejuichen? Of wil links veel afhankelijke mensen importeren die blijven stemmen en ze "vote-locked" kunnen krijgen door gratis geld te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |