abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221480229
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dat is het al. Complete tokkiedorpen waar mensen hun huis worden beklad of gebouwen in brand worden gestoken.
Precies, dit soort dingen bedoel je dan toch?
https://nos.nl/artikel/26(...)engelen-onacceptabel
pi_221480232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Verzin je ter plekke.
Is er al iemand opgepakt dan? Was zeker een skinhead met en hakenkruis getatoeëerd op zijn borst. Dat scenario speelt natuurlijk af in jullie hoofd als jullie die propaganda nieuwsberichten weer zien langskomen.

Of heeft de politie ook geen tijd om dat te onderzoeken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:22:11 #253
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221480246
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:20 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Precies, dit soort dingen bedoel je dan toch?
https://nos.nl/artikel/26(...)engelen-onacceptabel
Inderdaad. Van rechtse politici geen woord erover, maar nu staan ze vooraan om makkelijk te scoren natuurlijk.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221480248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 13:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zweden is helemaal terminaal ja. Malmo en Stockholm zijn nog grotere shitholes geworden dan menig 3e wereldland. :r. Zelfs in de meeste Moslim landen die ik bezocht heb voelde ik mij veiliger.
Daar is de hyperbool weer. Overdrijven is een kunst. Malmö en Stockholm hebben te maken met bovengemiddeld bendegeweld maar als normale bezoeker of toerist merk je daar niets van. In bepaalde buitenwijken wel maar daar kom je normaal gesproken helemaal niet. Het zijn nog steeds veiligere steden om te bezoeken dan menig andere Europese stad. De term shithole is een enorme en onterechte overdrijving.
pi_221480252
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:18 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Gewoon nu de rol van Israël nog ontkennen. :')

Heel veel succes! :9
Er valt niets eens iets te ontkennen want Israël ligt letterlijk op 4000 km van Marokko en Spanje.

Ik zou vooral jezelf eens afvragen waar jouw constante drang om overal een of andere Israëlisch/Joods complot achter te zoeken vandaan komt.

Daarvoor val je zelfs terug op een of andere random Chinese complotdenker die ook dingen heeft gezegd als 'Actually, we don’t have any concrete evidence for the Holocaust'

:')_!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 01-08-2026 14:30:36 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:24:57 #256
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221480253
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is er al iemand opgepakt dan? Was zeker een skinhead met en hakenkruis getatoeëerd op zijn borst. Dat scenario speelt natuurlijk af in jullie hoofd als jullie die propaganda nieuwsberichten weer zien langskomen.

Of heeft de politie ook geen tijd om dat te onderzoeken.
De wijkagent met zijn collega waren vorige week bij me op de koffie en ze hebben inderdaad capaciteitsproblemen net als de zorgsector, het onderwijs en bij ons in de techniek ook, maar wij trekken gewoon een blik duitse technici open. Zij kunnen dat niet.
pi_221480263
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ga je het nou goed praten?
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen of deze bewust verkeerd interpreteert.

Ik concludeer slechts dat er veel weerstand is tegen meer migratie, dat huizen bekladden daar geen goede manier is om daar tegen actie te voeren spreekt voor zich. Ik vind dat dit gewoon hard bestraft moet worden.

Wat vind jij eigenlijk verder van de situatie in Spanje? Ben je voor het terugsturen van die mensen of zouden ze van jou mogen blijven?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221480267
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:16 schreef Wantie het volgende:
Wat er gedaan moet worden?

Op mensen schieten?
Een vijandelijke indringer komt je land binnen. Wat doe je?

Thee drinken?
pi_221480275
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:30 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Thee drinken?
De politie inlichten, aangezien die het geweldsmonopolie hebben.
pi_221480282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:23 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Daar is de hyperbool weer. Overdrijven is een kunst. Malmö en Stockholm hebben te maken met bovengemiddeld bendegeweld maar als normale bezoeker of toerist merk je daar niets van. In bepaalde buitenwijken wel maar daar kom je normaal gesproken helemaal niet. Het zijn nog steeds veiligere steden om te bezoeken dan menig andere Europese stad. De term shithole is een enorme en onterechte overdrijving.
Gast, we hebben allemaal het ESF gezien een paar jaar geleden :')

(gotta protest them all)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:34:14 #262
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221480283
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen of deze bewust verkeerd interpreteert.

Ik concludeer slechts dat er veel weerstand is tegen meer migratie, dat huizen bekladden daar geen goede manier is om daar tegen actie te voeren spreekt voor zich. Ik vind dat dit gewoon hard bestraft moet worden.

Wat vind jij eigenlijk verder van de situatie in Spanje? Ben je voor het terugsturen van die mensen of zouden ze van jou mogen blijven?
Het zijn veiligelanders, terugsturen dus en dat gebeurt ook.
pi_221480311
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er valt niets eens iets te ontkennen want Israël ligt letterlijk op 4000 km van Marokko en Spanje.

Ik zou vooral jezelf eens afvragen waar jouw constante drang om overal een of andere Israëlisch/Joods complot achter te zoeken vandaan komt.

Daarvoor val je zelfs terug op een of andere random Chinese complotdenker die ook dingen heeft gezegd als 'Actually, we don’t actually have any concrete evidence for the Holocaust'

:')_!!!
Ja ja ja, succes zeg ik toch. :9
Ik kies er inderdaad voor zaken te belichten dan wel aan te halen waar Israël een vinger in de pap heeft. Dat dit zich 4000km van de Israëlische grens afspeelt is gewoon geen verweer
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:46:28 #265
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221480317
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het zijn veiligelanders, terugsturen dus en dat gebeurt ook.
Dat is- afgaande op het beeldmateriaal- zeer de vraag.

En dan nog is dat niet genoeg. Al die stranden moeten geheel naar Duitse normandië lay-out als op 6 juni 1944 worden ingericht.

Kijken of ze het nogmaals willen doen. Dit halfzachte werk moedigt alleen maar aan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221480320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:30 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Thee drinken?
Nou, hoezo een vijandelijke indringer?

En is Nederland geen rechtstaat meer?
Of Spanje?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221480332
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, hoezo een vijandelijke indringer?

En is Nederland geen rechtstaat meer?
Of Spanje?
Hoe doen ze dat in Oekraïne eigenlijk, met betrekking tot duizenden mannen die ongevraagd en ongewenst de grens oversteken?
pi_221480349
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:51 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Hoe doen ze dat in Oekraïne eigenlijk, met betrekking tot duizenden mannen die ongevraagd en ongewenst de grens oversteken?
Kun je daar beelden van laten zien?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221480354
quote:

[..]
Gelukkig is Spanje niet in oorlog met Marokko, dus totaal irrelevante vergelijking.
pi_221480367
Maar wat moeten we met al die lui hier, hebben we niet al genoeg louche telefoonwinkels?
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:06:43 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221480379
quote:

[..]
Ja, die vraag blijft hier onbeantwoord.

Het is weer een vorm van intersectioneel denken. Russen zijn slecht, blank en een diepkwaadaardige bezetter.

De 60.000 die Ceuta overlopen hebben zijn arm. Hebben hun 'kleurtje tegen' en bestormen een koloniale relikwie van de enge witte imperialist.

Dan krijg je gedachten als: "Wat moet Spanje eigenlijk nog met Ceuta?"

"Ze moeten gewoon de procedure in".

"Er is niets aan de hand".
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:07:27 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221480385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 15:00 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Gelukkig is Spanje niet in oorlog met Marokko, dus totaal irrelevante vergelijking.
Dit zou een uistekende reden kunnen zijn.
pi_221480400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is- afgaande op het beeldmateriaal- zeer de vraag.

En dan nog is dat niet genoeg. Al die stranden moeten geheel naar Duitse normandië lay-out als op 6 juni 1944 worden ingericht.

Kijken of ze het nogmaals willen doen. Dit halfzachte werk moedigt alleen maar aan.
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat er talloze redenen zijn waarom ze niet zomaar op ongewapende jonge mannen en kinderen kunnen gaan schieten.
- Het executeren van ongewapende burgers is massamoord
- het zal waarschijnlijk escaleren tot een gewapend conflict met Marokko
- binnenlandse chaos en de regering zal vallen en veroordeeld worden tot misdaden tegen de mensheid

En lost het de migratie op? In eerste instantie wel; angst is een krachtig middel. Maar op de langere termijn zoeken wanhopige mensen ándere wegen. Als ze weten dat grenswachters schieten, zullen mensensmokkelaars zich ook zwaar gaan bewapenen. Het dwingt de migratie niet tot stilstand, maar drijft het in de richting van gewapende conflicten, radicalisering, en extreem gevaarlijke, verborgen zeeroutes waar de dodentol alleen maar verder oploopt.

Klinkt stoer maar het slaat natuurlijk nergens op.
pi_221480407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 14:44 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ja ja ja, succes zeg ik toch. :9
Ik kies er inderdaad voor zaken te belichten dan wel aan te halen waar Israël een vinger in de pap heeft. Dat dit zich 4000km van de Israëlische grens afspeelt is gewoon geen verweer
Je kiest ervoor om complottheorieën te verspreiden en daarmee topics over actualiteiten te derailen. Israël of Joden hebben hier niets mee te maken. Het staat er letterlijk volledig los van. En als een tweet uit 2019 van de zoon van Bibi het bewijs moet vormen onderstreept dat het wel wat een gebakken lucht dit weer eens is.
pi_221480415
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 15:10 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat er talloze redenen zijn waarom ze niet zomaar op ongewapende jonge mannen en kinderen kunnen gaan schieten.
- Het executeren van ongewapende burgers is massamoord
- het zal waarschijnlijk escaleren tot een gewapend conflict met Marokko
- binnenlandse chaos en de regering zal vallen en veroordeeld worden tot misdaden tegen de mensheid

En lost het de migratie op? In eerste instantie wel; angst is een krachtig middel. Maar op de langere termijn zoeken wanhopige mensen ándere wegen. Als ze weten dat grenswachters schieten, zullen mensensmokkelaars zich ook zwaar gaan bewapenen. Het dwingt de migratie niet tot stilstand, maar drijft het in de richting van gewapende conflicten, radicalisering, en extreem gevaarlijke, verborgen zeeroutes waar de dodentol alleen maar verder oploopt.

Klinkt stoer maar het slaat natuurlijk nergens op.
Die kans is klein, want dan krijgen zij ook de volle laag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')