We gaan allemaal als Amsterdam en Utrecht eindigen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hier de spreidingswet, over een jaar of 10 is het hier overal een shithole.
Dat is het al. Complete tokkiedorpen waar mensen hun huis worden beklad of gebouwen in brand worden gestoken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hier de spreidingswet, over een jaar of 10 is het hier overal een shithole.
De spreidingswet heeft geen invloed op de toestroom....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:37 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dit is van vannacht:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, tegelijkertijd hoeft niet, maar bij 60.000 extra mensen op straat in een stad met 84.000 mensen verwacht ik wel een ander beeld.
Gast, jaren lang worden huizen van pvv/fvd leden, raadsleden beklad of moeten ze beveiligd worden. Daarnaast zie ik die pro azc mensen ook wel zo activistisch zijn dat ze hun eigen huizen bekladdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is het al. Complete tokkiedorpen waar mensen hun huis worden beklad of gebouwen in brand worden gestoken.
Die gast is echt extreemlinks. Niet happen. Hij is net als Thiery, maar dan de andere kant op. Zien maar een kant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, jaren lang worden huizen van pvv/fvd leden, raadsleden beklad of moeten ze beveiligd worden. Daarnaast zie ik die pro azc mensen ook wel zo activistisch zijn dat ze hun eigen huizen bekladden
Kiek, dat laat een beter beeld zien dat het meerendeel kennelijk nog steeds in Cueta is.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, dat laat een beter beeld zien dat het meerendeel kennelijk nog steeds in Cueta is.
Volgens Epic bombardeert Zelensky Kyiv in Poetin in een kwaad daglicht te zetten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gast is echt extreemlinks. Niet happen. Hij is net als Thiery, maar dan de andere kant op. Zien maar een kant.
Het meerendeel weet ik niet maar het statement van de Spaanse regering dat ze bijna allemaal vertrokken zijn is wel een leugen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, dat laat een beter beeld zien dat het meerendeel kennelijk nog steeds in Cueta is.
Lever eerst maar eens bewijs aan. Dan oordeel ik. Tot nog toe heb je nergens een bron voor gebruikt of negeer je feiten. Als dat zo is, is hij ook koekoek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens Epic bombardeert Zelensky Kyiv in Poetin in een kwaad daglicht te zetten...
Veel extremer kan het niet worden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Lever eerst maar eens bewijs aan. Dan oordeel ik. Tot nog toe heb je nergens een bron voor gebruikt of negeer je feiten. Als dat zo is, is hij ook koekoek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is het wel echt Rusland die aanvalt en niet Zelensky zelf die false flags of zelfs bommen op eigen land laat vallen voor tranentrekkers?
epicbeardman in BNW / Russia vs Ukraine #73
Toen ik dit zag hoefde ik eigenlijk geen aandacht er meer aan te besteden.
Zelensky gooit het liefste een atoombom op de Krim en wijst dan naar Putler
Heb je een samenvatting?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:02 schreef Since2003 het volgende:
Deze Chinees snapt 't
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een forum om diepgaander over nieuwsberichten te debatteren, het is dus niet netjes om andersdenkende users te negeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gast is echt extreemlinks. Niet happen. Hij is net als Thiery, maar dan de andere kant op. Zien maar een kant.
Klopt, trust nobodyquote:
Ik doe daar niet aan mee. Er zijn al teveel mensen die vanaf hun zolderkamer lopen te gillen dat de oplossing simpel is. Dat is ie niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Slechter dan de huidige politiek kun je het niet doen.
Ach, goh, daar hebben we de Chinese complotdenker weer, die zich online voordoet als 'historicus'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:02 schreef Since2003 het volgende:
Deze Chinees snapt 't
Bekijk deze YouTube-video
Blijkbaar is er de nodige tegenstand voor meer migratie. Er zijn de afgelopen decennia ook nogal wat klaplopers binnenkomen vindt je ook niet? Een kwart van het land heeft inmiddels een migratieachtergrond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is het al. Complete tokkiedorpen waar mensen hun huis worden beklad of gebouwen in brand worden gestoken.
Ik geloof inderdaad niet dat Jetten (of welke Nederlandse politicus dan ook) daartoe in staat is inderdaad. Maar dat is nog heel wat anders dan hem verwijten dat hij het toe laat en daarmee homohaters naar binnen haalt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jetten gaat helemaal niks onder controle brengen, maak je geen illusies
Een kwart van het land is een klaploper?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijkbaar is er de nodige tegenstand voor meer migratie. Er zijn de afgelopen decennia ook nogal wat klaplopers binnenkomen vindt je ook niet? Een kwart van het land heeft inmiddels een migratieachtergrond.
Verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, jaren lang worden huizen van pvv/fvd leden, raadsleden beklad of moeten ze beveiligd worden. Daarnaast zie ik die pro azc mensen ook wel zo activistisch zijn dat ze hun eigen huizen bekladden
Gewoon nu de rol van Israël nog ontkennen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, goh, daar hebben we de Chinese complotdenker weer, die zich online voordoet als 'historicus'.
En hé, wat verrassend, zijn conclusie is dat het allemaal aan ... Israël en Joden ligt. Die hebben deze invasie georchestreerd.
Wauw, wat een originele theorie zeg, echt baanbrekend.
Ga je het nou goed praten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijkbaar is er de nodige tegenstand voor meer migratie. Er zijn de afgelopen decennia ook nogal wat klaplopers binnenkomen vindt je ook niet? Een kwart van het land heeft inmiddels een migratieachtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |