Jammer, ik dacht aan Soundos.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt de suikerfeest conferance met Najib Amali.
Overtrokken het gaat in beperkte blokjes van 500.000quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nog bezig zijn om er 1 miljoen een generaal pardon te geven?
Ik bedoelde jullie niveau van humor. Dit nieuwsfeitje zou er best in kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ligt eerder aan het niveau hier vrees ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Zou het dan niet eerder aan jou liggen? Als ik steeds verkeerd geinterpreteerd wordt zou ik het in ieder geval wel even bij mezelf gaan zoeken. Misschien ben je niet helder en eenduidig genoeg ofzo.
En dat wordt dan netjes over Europa verspreid, en dan wordt het weer over allerlei kleine gehuchtjes verspreid waardoor een prachtig divers straatbeeld ontstaat, dus waar klagen we nou over?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Overtrokken het gaat in beperkte blokjes van 500.000
"Suiker" en Najib zijn geen goede combi.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond joh.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhh dus je geeft toe dat ze alleen voor gratis geld en eten komen?
Begint het besef te komen?
Nee dat was de verwachting. Maar zoals wel vaker een leugen. In werkelijkheid zijn het er 1.3 miljoen!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Overtrokken het gaat in beperkte blokjes van 500.000
Poedersuiker bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:13 schreef nostra het volgende:
[..]
"Suiker" en Najib zijn geen goede combi.
Als je altijd je problemen zo buiten jezelf zoekt zal je het op je werk vast ook goed doen als je kritiek krijgt. Je bent het zeker ook altijd oneens met minder goede evaluatiegesprekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ligt eerder aan het niveau hier vrees ik.
inb4 dat Brussel hier over gaat steigeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)crisis-in-ceuta.html
Goed besluit van Italië
Haha, nee hoor en het is meerdere keren, niet telkens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:04 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Als mensen jouw posts telkens verkeerd interpreteren, dan ligt dat eerder aan jouw eigen onvermogen om een boodschap helder over te brengen...
Doe gewoon leuk mee man. je vind er vast wel iets van zonder het persoonlijk te maken....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond joh.
Duitsland voerde een tijd geleden toch ff weer grenscontroles in of zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dat ooit eerder gebeurd wat Italië doet?
6 Jaar geleden nog. Niet om een invasie, maar om een virus. Als nood aan de man is betekenen verdragen helemaal niets en dat is prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dat ooit eerder gebeurd wat Italië doet?
Die zijn er nog steeds. Vandaag nog in het nieuws toen er een zwaar ongeluk op de A12 gebeurde.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Duitsland voerde een tijd geleden toch ff weer grenscontroles in of zo?
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben van het politieke midden
Er waren vanmorgen zeer uiteenlopende getallen hoorde ik bij Spraakmakers (NPO Radio 1). Die journalisten zeiden dat ze daar heel voorzichtig mee moeten omgaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen tijd voor, hij is nog druk op zoek naar bronnen die vertellen dat het 'maar' om 3000 man gaat.
Valt wel mee lijkt me want wanneer ze in Europa zijn lopen ze alleen te zeiken, alles kapot te maken , zeuren dat Marokko de beste is en ze gaan er op vakantie. Zie hier genoeg van die kopvodden voorbij sjezen onderweg naar Malaga om dan op de boot te stappen. Helaas wel retourquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:02 schreef ToT het volgende:
Dus wat is het nou? Is Marokko een vreselijke hellhole waar men honger lijdt en men noodgedwongen een enclave bestormt, of betreft het hier parasiterende profiteurs die een relatief normaal leven daar hadden en gewoon gratis geld en luxe huizen roken?
3.000, 60.000 ach ja...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er waren vanmorgen zeer uiteenlopende getallen hoorde ik bij Spraakmakers (NPO Radio 1). Die journalisten zeiden dat ze daar heel voorzichtig mee moeten omgaan.
Spanje heeft een binnenlandse grenscontrole, je komt niet zomaar op de boot of de haven uitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:50 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Als ze zien hoe gemakkelijk het bij deze exclave kan, dan is dat voor hun een voorbeeld van hoe ze met boten het Spaanse vasteland op kunnen wandelen. Daar staan dan wellicht 2 politieauto’s met 6 agenten te wachten, maar daar loop je zo omheen. Mooi precedent is hier geschept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |