abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221507199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:23 schreef Tele6 het volgende:
Kamtsjatka compleet verkeerd. Rusland is een ellendig groot land. :(

www.maptap.gg August 5
90👑 92🏆 80🌞 80🌞 44❄
Final score: 714
Ik zat maar 1000 km van kamtsjatka :D
Risk :Y

Gelukkig weet ik verder niks
www.maptap.gg August 5
77😁 60😟 97🔥 59🤫 80✨
Final score: 748
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221507232
Heerlijk buiten geluncht met vriendinnen in de schaduw onder een enorme boom, het goede leven

Fijn bezoek zo @Blues even langsgaan, knuffelen kletsen en weer naar huis
We have far more in common than that which devides us..
pi_221507304
624. Tot uw dienst @LeeHarveyOswald :Y

Fijne middag zo Blues! En Kaatje ook!

Hopelijk was het alleen de haarbal die dwars zat @Sarabi!
pi_221507595
Grrrr krijg een mailtje van kpn met de mededeling dat het probleem is opgelost (was ik al achter) toen kwam de vraag wat ik van het mailtje vond. 5 gegeven, hun reactie “niet goed wat kan er beter” mijn reactie (uiteraard) niet meer sturen.

Wil best de (hele aardige) monteur beoordelen maar niet dit
pi_221509182
En net weet een appje van het personeel van Teuntje. Ze hebben het balkon catproof gemaakt en de dame zit te genieten.
Ben zo blij dat ze daar woont. Ze heeft nu al een paar keer bij beiden op schoot gelegen en zit vaak naast hen op de bank?
pi_221509457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
En net weet een appje van het personeel van Teuntje. Ze hebben het balkon catproof gemaakt en de dame zit te genieten.
Ben zo blij dat ze daar woont. Ze heeft nu al een paar keer bij beiden op schoot gelegen en zit vaak naast hen op de bank?
Je bent een goed tussenstation geweest :Y. Teuntje boft er maar mee!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221510691
www.maptap.gg August 6
91🏆 92🏆 100🎯 93🏆 97🔥
Final score: 953
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221510807
Mogge!

Ben moe, hele nacht kerstbomen opgetuigd, afgebroken verplaatst en dat meerdere keren

www.maptap.gg August 6
97🔥 85🎓 100🎯 83😁 93🏆
Final score: 910
pi_221510983
www.maptap.gg August 6
99🎯 90👑 100🎯 98🎯 92🏆
Final score: 959
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221510991
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:42 schreef vlindertje89 het volgende:
624. Tot uw dienst @:LeeHarveyOswald :Y

Fijne middag zo Blues! En Kaatje ook!

Hopelijk was het alleen de haarbal die dwars zat @:Sarabi!
Ja gisteren was een lastige, vandaag een stuk makkelijker
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 6 augustus 2026 @ 10:17:32 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221511210
www.maptap.gg August 6
93🏆 91👑 100🎯 92🏆 98🔥
Final score: 954

Tussen fles en LHO in O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221511931
Wij waren gisteravond weer oppassen bij onze vrienden. Dan kon zij weer naar de sportclub en hij is nog steeds herstellende van een operatie aan z'n been. Over een ruime week mag hij gaan proberen zonder krukken te lopen. Vooruitgang *G*

Het oppassen was niet zo'n succes. Baby had last van bed=lava... snap ik ook wel want het was 28° in z'n kamertje.
Niet fijn thuiskomen voor z'n moeder want baby was inmiddels al de halve avond hysterisch -O-
Ik begon ook wel te twijfelen aan de aanwijzingen die we van de papa kregen, want hij wilde dat we wachtten met drinken geven tot de mama terug was (borstvoeding) maar baby had zo'n dorst, hij was mij al een uur aan het beklimmen :X
Sowieso confronterend om te zien dat onze vriend eigenlijk van heel veel dingen in huis geen enkel idee heeft. Waar ligt de dweil? Wordt het tijd om boven te stofzuigen? Hebben jullie nog boodschappen nodig? Waar gaan de vuile luiers die in de was moeten? Etc etc.
Het is ook best lastig oppassen als we telkens moeten raden naar wat de baby nu nodig heeft en de papa is van "doe maar wat". Dan heb ik hem er eigenlijk liever helemaal niet bij _O-
pi_221511943
Stuk beter te doen idd. *G*

www.maptap.gg August 6
94🏅 95🏅 100🎯 81🌟 91🏆
Final score: 905
pi_221511997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ben moe, hele nacht kerstbomen opgetuigd, afgebroken verplaatst en dat meerdere keren

_O- :X

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 11:57:17 ]
pi_221512009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:40 schreef Tele6 het volgende:
Wij waren gisteravond weer oppassen bij onze vrienden. Dan kon zij weer naar de sportclub en hij is nog steeds herstellende van een operatie aan z'n been. Over een ruime week mag hij gaan proberen zonder krukken te lopen. Vooruitgang *G*

Het oppassen was niet zo'n succes. Baby had last van bed=lava... snap ik ook wel want het was 28° in z'n kamertje.
Niet fijn thuiskomen voor z'n moeder want baby was inmiddels al de halve avond hysterisch -O-
Ik begon ook wel te twijfelen aan de aanwijzingen die we van de papa kregen, want hij wilde dat we wachtten met drinken geven tot de mama terug was (borstvoeding) maar baby had zo'n dorst, hij was mij al een uur aan het beklimmen :X
Sowieso confronterend om te zien dat onze vriend eigenlijk van heel veel dingen in huis geen enkel idee heeft. Waar ligt de dweil? Wordt het tijd om boven te stofzuigen? Hebben jullie nog boodschappen nodig? Waar gaan de vuile luiers die in de was moeten? Etc etc.
Het is ook best lastig oppassen als we telkens moeten raden naar wat de baby nu nodig heeft en de papa is van "doe maar wat". Dan heb ik hem er eigenlijk liever helemaal niet bij _O-
Ik heb hier 1 ongevraagd advieswoord voor vrienden voor: KOLVEN _O_
pi_221512063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb hier 1 ongevraagd advieswoord voor vrienden voor: KOLVEN _O_
Doet ze.
Er stond een flesje in de koelkast klaar.
Werd ons alleen verteld "wacht liever tot ze terugkomt en dan is dat flesje wel voor morgen".
pi_221512079
Maleisië deed me de das om. En Hollywood _O-
Pffff.... nu nog onthouden waar iets ligt voor eh ooit :+
www.maptap.gg August 6
66🤨 93🏆 97🔥 96🔥 71😁
Final score: 854
pi_221512088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:02 schreef Tele6 het volgende:

Doet ze.
Werd ons alleen verteld "wacht liever tot ze terugkomt en dan is dat flesje wel voor morgen".
Ik begreep het dan niet goed door het woord borstvoeding.
Wat vervelend voor jullie dat je dan onnodig met een hongerige krijsbaby zat -O-
pi_221512114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Doet ze.
Oh. Misschien toch even bij haar navragen wat ze verwacht?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221512173
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh. Misschien toch even bij haar navragen wat ze verwacht?
Gaan we volgende keer doen idd.
Van haar man moeten we het blijkbaar niet hebben qua instructie.
pi_221512196
Ondertussen krijg ik iig duidelijk geen baby. Auauauau! ;(

En geen ibuprofen meer op werk liggen. En geen collega die het heeft.

Zit nu ellendig op de bus te wachten. ;(
pi_221512199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen krijg ik iig duidelijk geen baby. Auauauau! ;(

En geen ibuprofen meer op werk liggen. En geen collega die het heeft.

Zit nu ellendig op de bus te wachten. ;(
:*
pi_221512216
Pff, ik word niet goed van dat messenslijpgebeuren. Ik had een perfect product voor ons gevonden maar dat is niet leverbaar. En nu is er niets zo perfect als dat ;( Ik weet allemaal niet meer wat ik moet kopen hoor. Dit weekend kijken we er samen wel naar.

En nee, ik ga geen whetstenen kopen dus die tip hoef ik niet :6
Spoilers!
pi_221512222
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, ik word niet goed van dat messenslijpgebeuren. Ik had een perfect product voor ons gevonden maar dat is niet leverbaar. En nu is er niets zo perfect als dat ;( Ik weet allemaal niet meer wat ik moet kopen hoor. Dit weekend kijken we er samen wel naar.

En nee, ik ga geen whetstenen kopen dus die tip hoef ik niet :6
Een what steen?
pi_221512239
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Een what steen?
Ik zie vaak een h tussen de wet staan. Ik vind het ook stom. Twijfelde nog hoe ik het zou schrijven.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')