quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:02 schreef hhh38 het volgende:
De Kuip Cup
Net zo'n mooie beker als de Maspalomas Cup?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:rambodirk
Dat zou ook een redelijk basis middenveld zijn ja.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Verrast mij enigszins, want die was niet aan vervanging toe. En ik ben niet overtuigd dat Tjarls nou echt beter is.
Straks een bank met Taghi, Moder en Steijn. Je doet voor minder.
Serieuze opstelling.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:30 schreef snabbi het volgende:
staat atalanta er met een serieuze opstelling of is het allemaal bier-team?
Speelt prima, toch?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
Vermoeionde surrogaatverdediger St. Juste acteert weer de leider
Sinds Feyenoord - Atleti moet je daar ook gewoon niet meer heen gaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Echt zo'n typische openingspot he, er gebeurt precies net genoeg helemaal geen fuck.
Haha, die zag ik laatst weer eens op YouTube. Dat was echt genot.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord - Atleti moet je daar ook gewoon niet meer heen gaan
Beter wordt het toch niet
Dit is wel heel apathisch allemaal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord - Atleti moet je daar ook gewoon niet meer heen gaan
Beter wordt het toch niet
Doe dit soort opmerkingen gewoon na een potje of 10.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Klinkt als het voetbal waar Gio voor staat. Sipke kan de Gio trein ook niet stoppen.
Dit zijn dezelfde mensen die bij een geweldige voorbereiding zeggen dat we daar geen waarde aan moeten hechten.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Klinkt als het voetbal waar Gio voor staat. Sipke kan de Gio trein ook niet stoppen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk jaar trappen mensen weer in de wonderlijke wereld van de voorbereiding.
Na dit soort reacties ben gewoon dolblij dat we volgende week voor het ECHIE gaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Verheug me nu al op het 2e seizoen van de Ueda discussie!quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na dit soort reacties ben gewoon dolblij dat we volgende week voor het ECHIE gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |