Wat moet ik hiermee?
Ik kreeg dinsdag plotseling bericht dat mijn emailadres voor correspondentie van KPN gewijzigd is naar info@brandsbewindsvoering.nl.
De mail was geen phising en als ik mijn gegevens niet had gewijzigd moest ik contact opnemen met de klantenservice.
Ik heb uiteraard meteen contact opgenomen met de klantenservice omdat ik dit heel vreemd vind. Ik zit niet bij bewindvoering, heb nog nooit van dat bedrijf gehoord en ook nog nooit bewindvoering gehad of überhaupt met zoiets dergelijks te maken gehad.
Nu wil KPN mijn emailadres niet terug wijzigen omdat ik "onder bewind zou staan". Ik moet contact opnemen met dat bedrijf.
Brands bewindvoering is vervolgens al de hele week niet bereikbaar. Niet telefonisch, maar op email wordt ook (nog) niet gereageerd.
Wat moet ik hiermee? Zou er sprake kunnen zijn van identiteitsfraude misschien? Of gewoon een menselijke vergissing? Hoe krijg ik mijn gegevens gewoon weer goed in het systeem bij KPN?
[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 31-07-2026 11:36:35 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith