abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221470722
Wat moet ik hiermee?

Ik kreeg dinsdag plotseling bericht dat mijn emailadres voor correspondentie van KPN gewijzigd is naar info@brandsbewindsvoering.nl.

De mail was geen phising en als ik mijn gegevens niet had gewijzigd moest ik contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb uiteraard meteen contact opgenomen met de klantenservice omdat ik dit heel vreemd vind. Ik zit niet bij bewindvoering, heb nog nooit van dat bedrijf gehoord en ook nog nooit bewindvoering gehad of überhaupt met zoiets dergelijks te maken gehad.

Nu wil KPN mijn emailadres niet terug wijzigen omdat ik "onder bewind zou staan". Ik moet contact opnemen met dat bedrijf.

Brands bewindvoering is vervolgens al de hele week niet bereikbaar. Niet telefonisch, maar op email wordt ook (nog) niet gereageerd.

Wat moet ik hiermee? Zou er sprake kunnen zijn van identiteitsfraude misschien? Of gewoon een menselijke vergissing? Hoe krijg ik mijn gegevens gewoon weer goed in het systeem bij KPN? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 31-07-2026 11:36:35 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221470768
als KPN niet terug wil veranderen denk ik dat er niet anders opzit dan dat bedrijf te spammen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221470816
Politie.
pi_221471025
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu wil KPN mijn emailadres terug wijzigen omdat ik "onder bewind zou staan". Ik moet contact opnemen met dat bedrijf.
Dan hebben ze daar toch documentatie van naar aanleiding waarvan dat adres is aangepast? Ik gok op een persoonsverwisseling door een niet uitgeslapen KPN medewerker :')

Veelbelovend WGR topic dit wel, deze ga ik volgen :P
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 31 juli 2026 @ 11:38:12 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221471096
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat moet ik hiermee?

Ik kreeg dinsdag plotseling bericht dat mijn emailadres voor correspondentie van KPN gewijzigd is naar info@brandsbewindsvoering.nl.

De mail was geen phising en als ik mijn gegevens niet had gewijzigd moest ik contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb uiteraard meteen contact opgenomen met de klantenservice omdat ik dit heel vreemd vind. Ik zit niet bij bewindvoering, heb nog nooit van dat bedrijf gehoord en ook nog nooit bewindvoering gehad of überhaupt met zoiets dergelijks te maken gehad.

Nu wil KPN mijn emailadres niet terug wijzigen omdat ik "onder bewind zou staan". Ik moet contact opnemen met dat bedrijf.

Brands bewindvoering is vervolgens al de hele week niet bereikbaar. Niet telefonisch, maar op email wordt ook (nog) niet gereageerd.

Wat moet ik hiermee? Zou er sprake kunnen zijn van identiteitsfraude misschien? Of gewoon een menselijke vergissing? Hoe krijg ik mijn gegevens gewoon weer goed in het systeem bij KPN? :P
als die s er echt tussen staat dan komt het niet bij Brands Bewindvoering terecht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_221471105
Wel vreemd dat zo'n bewindvoerder dagenlang niet bereikbaar is. Je zou verwachten dat je die in noodgevallen zowat 24/7 zou moeten kunnen bellen.

En ook raar dat KPN je naar die bewindvoerder verwijst: Jij hebt een relatie met KPN, met die bewindvoerder heb je niets te maken. In een perfecte wereld zou KPN na zo een melding eerst intern moeten nagaan of zij een fout gemaakt hebben en zo niet aan de bewindvoerder moeten melden dat er een gast verklaart dat hij niet onder bewind staat.

Ik ben wel benieuwd waar volgende maand de internetrekening van TS wordt afgeschreven: Bij TS of bij een al failliete medeburger met geen cent te makken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_221471120
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Wel vreemd dat zo'n bewindvoerder dagenlang niet bereikbaar is. Je zou verwachten dat je die in noodgevallen zowat 24/7 zou moeten kunnen bellen.

En ook raar dat KPN je naar die bewindvoerder verwijst: Jij hebt een relatie met KPN, met die bewindvoerder heb je niets te maken. In een perfecte wereld zou KPN na zo een melding eerst intern moeten nagaan of zij een fout gemaakt hebben en zo niet aan de bewindvoerder moeten melden dat er een gast verklaart dat hij niet onder bewind staat.

Ik ben wel benieuwd waar volgende maand de internetrekening van TS wordt afgeschreven: Bij TS of bij een al failliete medeburger met geen cent te makken.
sowieso wel bijzonder dat die niet bereikbaar zou zijn, ze hebben ma-do telefonisch spreekuur in de ochtend _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 31 juli 2026 @ 11:43:06 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221471121
Ik zou een eventuele incasso-machtiging voor KPN intrekken, anders blijk je plotseling voor alle mogelijke abonnementen die KPN te bieden heeft ingeschreven te zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_221471235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 11:42 schreef mschol het volgende:

[..]
sowieso wel bijzonder dat die niet bereikbaar zou zijn, ze hebben ma-do telefonisch spreekuur in de ochtend _O-
Ik probeer ze al 3 dagen lang tijdens hun telefonisch spreekuur te bereiken, je kunt dan kiezen uit 3 medewerkers, maar wie je ook kiest, ze zijn “momenteel druk bezet” en ze adviseren te mailen naar info@brandsbewindvoering.nl.

Wat ik dus ook al 3 maal heb gedaan, maar nog geen reactie op heb mogen ontvangen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221471272
Misschien heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik hen vragen om een mail te sturen aan KPN en die bewindvoeringsclub. Waarin je vordert dat aanpassingen ongedaan worden gemaakt en dat jij hen aansprakelijk stelt voor eventuele kosten.

Je hebt het al vriendelijk gevraagd, de toon mag wat steviger nu.

Iedere aansluiting bij KPN heeft drie adressen:
1. Aansluitadres;
2. Contractantadres;
3. Factuuradres.

Dat ze jouw facturen betalen zal je niet erg vinden. Maar zo'n bewindvoerder gaat jouw abonnementen aanpassen naar de goedkoopste optie.

Dit terugdraaien is veel gedoe bij KPN. Voor de KPN storingsdienst is dit geen storing maar een change. Daarvoor gelden andere doorlooptijden.
pi_221471320
KPN moet bewijzen dat je onder bewind staat, daar is gewoon documentatie van, dit is juridisch enorm dichtgetimmerd.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221471521
Ik zou ook gelijk melding maken bij de AP want als iemand nou in jouw account kan is dit een overtreding in zo een beetje de zwaarste categorie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 31 juli 2026 @ 12:50:57 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221471550
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:48 schreef raptorix het volgende:
Ik zou ook gelijk melding maken bij de AP want als iemand nou in jouw account kan is dit een overtreding in zo een beetje de zwaarste categorie.
Dit absoluut, lijkt mij ook een datalek, zou dat ook naar KPN communiceren dat je dit gaat doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221471568
Trouwens dat email is anders gespelt het domein is: brandsbewindvoering.nl
pi_221471602
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:53 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat email is anders gespelt het domein is: brandsbewindvoering.nl
Nee, het e-mailadres klopt wel, dat is een typefout mijnerzijds.
pi_221472451
Overigens hebben grote bedrijven hier normaal wel een goede procedure voor, toen ik bijvoorbeeld bij Vattenfall werkte mochten mensen die onder bewindvoering stonden dus wel inloggen met hun account maar konden bijvoorbeeld niet hun maandbedrag verlagen.
pi_221472554
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 13:50 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben grote bedrijven hier normaal wel een goede procedure voor, toen ik bijvoorbeeld bij Vattenfall werkte mochten mensen die onder bewindvoering stonden dus wel inloggen met hun account maar konden bijvoorbeeld niet hun maandbedrag verlagen.
Maar er kloppen gewoon meerdere dingen niet aan dit verhaal. Want als iemand onder bewindvoering zou staan dan zou je verwachten dat het rekeningnummer gewijzigd zou worden naar dat van de bewindvoering toch? Zo ver ik weet nemen die dan je vaste lasten over toch? Het rekeningnummer bij KPN is nog steeds het juiste rekeningnummer.

Daarnaast, ik weet niet hoe zulke dingen over het algemeen in z'n werk gaan, maar ik neem aan dat KPN dan officiële documenten zou moeten hebben toch?

Aangezien ik niet onder bewind sta zal dat dus nooit moeten kunnen kloppen.
pi_221472739
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar er kloppen gewoon meerdere dingen niet aan dit verhaal. Want als iemand onder bewindvoering zou staan dan zou je verwachten dat het rekeningnummer gewijzigd zou worden naar dat van de bewindvoering toch? Zo ver ik weet nemen die dan je vaste lasten over toch? Het rekeningnummer bij KPN is nog steeds het juiste rekeningnummer.

Daarnaast, ik weet niet hoe zulke dingen over het algemeen in z'n werk gaan, maar ik neem aan dat KPN dan officiële documenten zou moeten hebben toch?

Aangezien ik niet onder bewind sta zal dat dus nooit moeten kunnen kloppen.
Volgens mij hangt dat van geval tot geval af, maar ik denk dat de normale procedure is dat iemand een officieel document tekent en zijn bewindvoerder volledig machtigt, vervolgens gaat de bewindvoerder met dat document naar de verschillende partijen, en die partijen markeren dan het account met die vlag. Dit is gewoon een uiterst vreemd verhaal en ik zou het er niet bij laten zitten met een foutje bedankt. Hou een administratie bij hoeveel tijd je hier aan kwijt bent, dan kun je dat later mogelijk declareren.

Edit ik zie net dat je dit bij de rechter moet aanvragen, en dat daarna de bewindvoerder toegang krijgt tot een digitale omgeving, ik vermoed dat je vandaaruit kunt aantonen naar bedrijven toe dat je de uitvoerder bent.

quote:
KPN website:

Stuur de juiste documenten mee:
Bij bewindvoering met een gerechtelijke uitspraak (beschermingsbewind) stuur je een gerechtelijk bevel als bijlage mee. Bij bewindvoering zonder een gerechtelijke uitspraak (mentoren, budgetbeheerders) stuur je een volmacht van de contractant als bijlage mee.
Ik vermoed dus dat er gewoon iemand heel onzorgvuldig is geweest en verkeerde klant heeft geselecteerd, of een bug in het software systeem.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 14:13:39 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221472829
Heb je een veelvoorkomende naam?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')