Ja daaag, ik betaal nu al godverdomme 4 euro voor zo'n zak zeewierchips omdat het uit Azië moet worden geïmporteerdquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Näsenbar het volgende:
Daarom krijgen we van @:mikeytt allemaal een zakje zeewiersnack om te proberen!!![]()
![]()
Ga gewoon naar de amazing oriental of elke andere toko, liggen stapels bij de kassa.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja daaag, ik betaal nu al godverdomme 4 euro voor zo'n zak zeewierchips omdat het uit Azië moet worden geïmporteerd
Als een bedrijf in Nederland begint, dan wil ik wel 10 zakken weggeven
Ik kijk altijd naar de prijs per kilo en kies dan vaak alsnog voor die pinda chips of zo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:34 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de amazing oriental of elke andere toko, liggen stapels bij de kassa.
Daar koop ik ze ook vaak. Die zakken liggen in de schappen en zijn fucking duur. OF nouja, 4 euro is wel te overzien, maar zou beter zijn als ze hier gemaakt werden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:34 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de amazing oriental of elke andere toko, liggen stapels bij de kassa.
Prijs per kilo is niet heel relevant bij zeewier chips. Gewicht naar volume verschilt heel erg. Een Big Roll weegt meer dan de normale zeewierchips, maar heeft per kilo wel minder volume.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de prijs per kilo en kies dan vaak alsnog voor die pinda chips of zo.
Ik vind de prijs per kilo juist heel belangrijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prijs per kilo is niet heel relevant bij zeewier chips. Gewicht naar volume verschilt heel erg. Een Big Roll weegt meer dan de normale zeewierchips, maar heeft per kilo wel minder volume.
Nouja, zeewierchips weegt natuurlijk veel minder dan normale chips. Een 60 gram zak van Tao Kae Noi is echt heel groot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de prijs per kilo juist heel belangrijk.
Als je een piepklein kutzakje met wat dunne schilfertjes hebt voor 4 euro, of je kunt voor dat zelfde bedrag 4 dikke balen gewone chips kopen, dan weet ik het wel.
Ik kijk met alle boodschappen naar de prijs per kilo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, zeewierchips weegt natuurlijk veel minder dan normale chips. Een 60 gram zak van Tao Kae Noi is echt heel groot.
Zeewier weegt toch nauwelijks wat, zal zich uitdrukken in een idioot hoge 'kilo' prijs, en ja, dan zijn pindas goedkoper.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de prijs per kilo en kies dan vaak alsnog voor die pinda chips of zo.
Dat dus idd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:28 schreef YoopY het volgende:
[..]
Zeewier weegt toch nauwelijks wat, zal zich uitdrukken in een idioot hoge 'kilo' prijs, en ja, dan zijn pindas goedkoper.
The Big Sheet verpakkingen zijn mijn favoriet, maar het is hier altijd gokken of de Amazing Oriental ze heeft... En dan ook nog in maar 1 smaakquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En natuurlijk:
Bekijk deze YouTube-video
was vast geen crunchy seaweed vellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef Eightyone het volgende:
Ik had recent zo'n sushi-snack uit die muur op het station in Eindhoven geprobeerd; die bestond deels uit zeewier.
Geen aanrader.
Neem je eerst wel even een anale douche?quote:
Aziatische supermarkt west-kruiskade Rotterdam. In het pand waar vroeger Nighttown zat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
The Big Sheet verpakkingen zijn mijn favoriet, maar het is hier altijd gokken of de Amazing Oriental ze heeft... En dan ook nog in maar 1 smaak![]()
Waar koop jij ze?
Filmpje ziet er lekker uit! Snap alleen het nut niet van de cola die ze weggooien.
Vandaag bij die Amazing Oriental wezen kijken. Ze hadden alleen knoflooksmaakquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Aziatische supermarkt west-kruiskade Rotterdam. In het pand waar vroeger Nighttown zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |