Niet iedereen is zo oud.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:29 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen weet dat een frituurpan schoonmaken veel werk is, daarom vervangen veel mensen hem ook voor een airfryer. Jij ook wss.
Dus wat is het nut van dit topic?
en waar heb je een tutorial voor nodig? stekker erin, op 190 graden zetten, wachten tot het lampje uit is en bakken maar
Ik doe echt nooit vers vlees in de airfryer, alleen snacks.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:35 schreef Lulu888 het volgende:
Ik ga voor frituur altijd naar de snackbar, de airfryer gebruik ik alleen voor kip.
Ik heb het over gefrituurde kipquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit vers vlees in de airfryer, alleen snacks.
Fritel wil ik ook kopen. Wist niet dat dat een goed merk was. Dat is het enige merk dat Joybuy op hun website heeft staanquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:54 schreef vosss het volgende:
Als je dan eentje gaat kopen, koop dan een fatsoenlijke van het Belgisch merk Fritel.
Puik apparaat. Keilang garantie. Ik heb de mijne nu ik denk 14 jaar als ik mij niet vergis en gewoon alle losse onderdelen zijn afzonderlijk nog steeds te koop.
Niet dat dat nodig is, want een Fritel gaat gewoon niet stuk.
Ah zo, ja. Die hotwings van de AH doe ik er weleens in ja.quote:
Heb je 1 van dezez?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:54 schreef vosss het volgende:
Als je dan eentje gaat kopen, koop dan een fatsoenlijke van het Belgisch merk Fritel.
Puik apparaat. Keilang garantie. Ik heb de mijne nu ik denk 14 jaar als ik mij niet vergis en gewoon alle losse onderdelen zijn afzonderlijk nog steeds te koop.
Niet dat dat nodig is, want een Fritel gaat gewoon niet stuk.
Door jou warmt de aarde met 2 graden op he, besef!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik maak hem nooit schoon en na een half jaar laat ik een nieuwe kopen en pleur ik de oude weg
niks mis mee een beetje jezelf het makkelijk maken
Kan prima hoor. Kipkluifjes uit de airfryer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe echt nooit vers vlees in de airfryer, alleen snacks.
Kan prima ja, maar dat soort dingen doe ik vaak als meal prep, dus dan doe ik het in de oven, past meteen genoeg in voor 3-4 dagen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Kipkluifjes uit de airfryer.
Hoezo? het heet niet voor niets een hetelucht*friteuse*,quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:24 schreef YoopY het volgende:
[..]
Spreekt dat elkaar niet een beetje tegen? Frituren in de Air fryer.
Hoe dan?
Ja om het niet ongemakkelijk te maken voor de gemiddelde consument.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo? het heet niet voor niets een hetelucht*friteuse*,
De steel van een houten lepel in het vet steken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Doe ik weleens, maar is wel moeilijker qua temperatuur reguleren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |