apart toetsenbordje heb jequote:Op donderdag 30 juli 2026 13:01 schreef Schakeltopia het volgende:
had al zo'n vermoeden![]()
mijn 3 zit ook boven de e
[ afbeelding ]
Zo ergonomisch ding gok ik?quote:
Ik heb zo ding naast mijn zitten op mijn toetsenbord, maar nooit aan gedachtquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratie
https://www.amazon.nl/-/e(...)lation/dp/B0B9SBPCST
zo kan schakelopaatje toch niet bolkenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er niet altijd ergonomisch bij liggen
[ afbeelding ]
schakelopa heb gemini en praat tegen zijn telefoontje, zoals een hippe ouwe man die meegaat met de tijd. HEY GOOGLE HEEEY GOOGLEquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo kan schakelopaatje toch niet bolken
neuh niks bijzonders, maar de buren zijn allemaal op vakantie dus wil hem niet missenquote:
had ooit iets bij een afhaalpunt hier om de hoek laten bezorgen, kreeg ik doodleuk een bericht dat het bij een punt ergens verderweg in een achteraf straatje is bezorgdquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh niks bijzonders, maar de buren zijn allemaal op vakantie dus wil hem niet missen
anders moet ik het straks nog bij zo'n punt ophalen, die nooit op de route ligt
jaaa nou dat he! ik bedoel krijg je van die onmogelijke kud afhaalpunten, waar je echt nooit in de buurt bent. vreeeselijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had ooit iets bij een afhaalpunt hier om de hoek laten bezorgen, kreeg ik doodleuk een bericht dat het bij een punt ergens verderweg in een achteraf straatje is bezorgd
woosboest
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2026 13:42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare foto om iemand in te taggenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Even speciaal voor @:dotteke
Je kan beter kijken of je een huisje er naast kan krijgenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Even speciaal voor @:dotteke
Ik zou met alle liefde m'n intrek nemen in een woning op een begraafplaats en de graven willen onderhouden, en zelfs bezoekers informeren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter kijken of je een huisje er naast kan krijgen
Dat jij het daar zo fijn vind vind ik zo raarquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde m'n intrek nemen in een woning op een begraafplaats en de graven willen onderhouden, en zelfs bezoekers informeren.
Ik zei het je gisteren al. Het is er heerlijk rustig meestal. Ik kom daar simpelweg serieus tot rust.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij het daar zo fijn vind vind ik zo raar
Lol, nee ik ben niet bang, maar vind het ook geen fijne omgevingquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
ben bang dat het dan gaat spoken zoals bij de sims
Dan bel je gewoon Melinda Gordon.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
ben bang dat het dan gaat spoken zoals bij de sims
Is natuurlijk onmogelijk, fysiek gezien dan. Maar je kunt in je gedachten wel een gesprek voeren met een overledene, zeker als het een dierbare is. Je herinneringen aan de persoon geven dan antwoord op je vragen die je stelt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik geloof daar ook niet in dat je met doden kan praten
Ik heb daar helemaal niets mee. Ik geloof ook daar niet in.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is natuurlijk onmogelijk, fysiek gezien dan. Maar je kunt in je gedachten wel een gesprek voeren met een overledene, zeker als het een dierbare is. Je herinneringen aan de persoon geven dan antwoord op je vragen die je stelt.
Nou ja voor mij werkt het vaak rustgevend als ik op die manier aan m'n dierbaren kan terugdenken, en me probeer voor te stellen welke gerust stelende antwoorden ze zouden kunnen hebben op mijn vragen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niets mee. Ik geloof ook daar niet in.
Als dat zo zou zijn zou iedereen goed terecht komen, geen ellende mee r hebben en precies weten hoe ze de zaken aan moeten pakken.
Maar goed ieder zijn ding
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn het je eigen gedachten die antwoorden geven, niet je dierbarequote:Op donderdag 30 juli 2026 14:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja voor mij werkt het vaak rustgevend als ik op die manier aan m'n dierbaren kan terugdenken, en me probeer voor te stellen welke gerust stelende antwoorden ze zouden kunnen hebben op mijn vragen.
Ik duim met je mee, heb echt met haar te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |