apart toetsenbordje heb jequote:Op donderdag 30 juli 2026 13:01 schreef Schakeltopia het volgende:
had al zo'n vermoeden![]()
mijn 3 zit ook boven de e
[ afbeelding ]
Zo ergonomisch ding gok ik?quote:
Ik heb zo ding naast mijn zitten op mijn toetsenbord, maar nooit aan gedachtquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratie
https://www.amazon.nl/-/e(...)lation/dp/B0B9SBPCST
zo kan schakelopaatje toch niet bolkenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kan er niet altijd ergonomisch bij liggen
[ afbeelding ]
schakelopa heb gemini en praat tegen zijn telefoontje, zoals een hippe ouwe man die meegaat met de tijd. HEY GOOGLE HEEEY GOOGLEquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo kan schakelopaatje toch niet bolken
neuh niks bijzonders, maar de buren zijn allemaal op vakantie dus wil hem niet missenquote:
had ooit iets bij een afhaalpunt hier om de hoek laten bezorgen, kreeg ik doodleuk een bericht dat het bij een punt ergens verderweg in een achteraf straatje is bezorgdquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neuh niks bijzonders, maar de buren zijn allemaal op vakantie dus wil hem niet missen
anders moet ik het straks nog bij zo'n punt ophalen, die nooit op de route ligt
jaaa nou dat he! ik bedoel krijg je van die onmogelijke kud afhaalpunten, waar je echt nooit in de buurt bent. vreeeselijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had ooit iets bij een afhaalpunt hier om de hoek laten bezorgen, kreeg ik doodleuk een bericht dat het bij een punt ergens verderweg in een achteraf straatje is bezorgd
woosboest
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2026 13:42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare foto om iemand in te taggenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Even speciaal voor @:dotteke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |